Disable_right_click


Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Ψυχούλες στον ουρανό -Mary Evelyn King

=
Ξέρω. Είναι μεγάλο το κείμενο. Και συ έχεις πολλές δουλειές σήμερα. Γι'αυτό, θα σε παρακαλούσα να καθίσεις να διαβάσεις το κείμενο της παρένθεσης (http://istologio.org/?p=2886) μόνο όταν βρεις χρόνο. Χωρίς να τρέξεις. Όχι βιαστικά. 

Το διάβασες; Ωραία... Λοιπόν, τώρα δες και το βίντεο αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=G7tGqQjo720 .
Το είδες; 

Και γω το είδα, φίλε  μου, φίλη μου. Και μέσα σε πολλά δάκρυα αναρωτιέμαι: Γιατί; Γιατί Θεέ μου; Δεν μπορώ να το χωνέψω, δε μπορώ να το δεχτώ... Η φτηνή μου λογική και τα ψεύτικά μου λόγια στερεύουν. Μένω άφωνος. Μόνο δάκρυα. Μόνο δάκρυα.

Μυστήριο ο θάνατος. Μυστήριο η αγάπη του Χριστού. Μέσα στην ψυχή μου τη δακρυσμένη πόλεμος μεγάλος. Λογική και υπέρλογο. Θάνατος και ζωή. Πόνος και χαρά... Χαρμολύπη... 

Πώς οι γονείς αυτοί έχουν τέτοια δύναμη;


Καλό μας παιδί, καλή μας Mary Evelyn, πρέσβευε για όλους εμάς τους αμαρτωλούς, τους εμπαθείς, τους εγωιστές. Η ψυχούλα σου τώρα αναπαύεται κοντά Του. Είσαι τόσο τυχερή... Κάνε μια προσευχή απ'την αγία σου καρδούλα για μας που είμαστε ακόμα εδώ.


Να εύχεσαι Mary Evelyn. Να εύχεσαι...