Disable_right_click


Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Εσύ τι θα κάνεις;


'Οταν έρχονται οι αντιξοότητες δεν πρέπει να απελπίζεσαι ολοτελώς. Πότε να μην κρίνεις βάσει των πρώτων εντυπώσεων, ούτε να αφήσεις τον ευατό σου να καταβάλλεται τόσο απο την λύπη όπου και αν αυτή προέρχεται., έστω και αν νομίζεις ότι δεν υπάρχει ελπίδα να βγεις απ'τον αποπνικτικό κλοιό της. Χωρίς αμφιβολία και σ' εσένα και σε όλους τους δούλους μου είναι πολύ πιο ωφέλιμη και βοηθητική για τη σωτηρία, η δοκιμασία με τα διάφορα παθήματα, παρά να έρχονται όλα σύμφωνα με τις επιθυμίες σας. 

Γνωρίζω και τις απόκρυφες σκέψεις σου. Γνωρίζω πόσο ωφέλιμο είναι να μένεις κάποτε χωρίς χαρά ώστε να μην πέσεις στην περηφάνια και τη φιλαυτία και να νομίσεις ότι είσαι καλύτερος από ότι στην πραγματικότητα. 'Οτι σου το έχω δώσει μπορώ και πάλι να σου το αφαιρέσω και να σου το ξαναδώσω κατα τη θέληση μου. 

Είναι για μένα τίποτε δύσκολο;  Είμαι εγώ σαν κάποιους που λένε λόγια και δεν τα εκτελούν; Που είναι η πίστη σου παιδί μου; Στάσου γενναίος και επέμεινε. Δείξου υπομονετικός και ισχυρός. 

Απο την Μίμηση του Χριστού

(Ευχαριστούμε το φίλο που μας το έστειλε!)

2 σχόλια: