Disable_right_click


Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Αν δεν σε γεμίσει ο Ιησούς, τίποτε πάνω στη γη δεν πρόκειται να σε γεμίσει..

Μου έδωσε ο Κύριος ένα δώρο! Δεν μπορώ να πω, η ζωή μου άλλαξε προς το καλύτερο! Είχα καλύτερη ψυχολογία και έβλεπα τον ήλιο με άλλα μάτια. Αυτό όμως που συνέβη είναι ότι μου άρεσε τόσο πολύ και αφοσιώθηκα σ'αυτό, ώστε άρχισα λίγο λίγο να παραμερίζω τον Χριστό από μέσα μου.. Κι εκεί που στην αρχή Τον ευχαριστούσα και Τον ένιωθα πολύ ζωντανά, τώρα ξεχνώ να κάνω και την προσευχή μου… Τελικά δεν είμαι σίγουρος για το τι φταίει. Τώρα όμως που το πήρα είδηση (κι ευχαριστώ το Θεό γι'αυτό) έψαξα να δω τι έφταιξε κι αυτό που κατάλαβα ήταν το εξής. Κάποιες φορές ο Θεός σου δίνει ένα δώρο στη ζωή σου. Μη μένεις, όμως, φίλε, στο δώρο! Το δώρο στο έδωσε για να Τον κοιτάξεις, να Τον πλησιάσεις και να Τον ακουμπήσεις περισσότερο. Nα βάλεις αυτόν μες την καρδιά σου και όχι το δώρο. Γέμισε μια σταγόνα την καρδιά σου με Χριστό και τότε θα πλημμυρίσεις…

(Ευχαριστούμε το φίλο που μας το έστειλε)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου