Disable_right_click


Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Βροχούλα


Απόγευμα. Απ'το παράθυρό μου κοιτάζω τη βροχή να πέφτει ασταμάτητη. Εσένα σ'αρέσει να παρατηρείς τη βροχή που πέφτει; Κρατώ μια κούπα ζεστό καφέ και σκέφτομαι. Πάντα μ'αρέσει τους χειμώνες να πίνω ζεστό καφέ, όταν σκέφτομαι. Απ'τις μικροαπολαύσεις τις ζωής που με ηρεμούν...
Η βροχούλα αυτή ξεπλένει. Καθαρίζει δρόμους, αυτοκίνητα, σπίτια... Πόσο ήρεμος γίνεται ο χώρος, η φύση έπειτα. Όλα αποκτούν μια διαφορετική οντότητα. Έντονα πιο καθησυχασμένη. 
Συνειρμικά θυμάμαι και έναν καλό φίλο μεγαλύτερό μου, που, όταν ήμουν ακόμα παιδί, μου μιλούσε για τη βροχή και την παρομοίαζε με τη θεία χάρη. Όπως πέφτει η βροχή, έτσι πέφτει και η χάρη Του. Βροχή θείας χάρης... Τη ρίχνει σ'όλους τους ανθρώπους. Μα ο καθένας πιάνει, μαζεύει ανάλογα με το τι κρατάει: άλλος φλιτζάνι, άλλος ποτήρι, άλλος δοχείο, άλλος ολόκληρη δεξαμενή έχει, μου έλεγε.
Δε με πιέζει ο Χριστός. Ο τόσο παρεξηγημένος στην εποχή μας. Ποτέ του δεν πίεσε κανέναν. Η αγάπη του λάμπει διακριτικά, φωτίζει όλο τον κόσμο. Κάνει την πρώτη κίνηση και μετά αφήνεται σε μας. Όστις θέλει, οπίσω μου ελθείν. Άμα θέλεις. Κι εγώ; Εγώ τι κάνω; Θέλω; 

Καλημέρα :)

11 σχόλια:

  1. Μακάρι να τρέχουνε από τα θολά μάτια μας, έστω και σταγόνα σταγόνα δάκρυα μετάνοιας . Χωρίς νερό είναι αδύνατον να πλυθούμε …καλημέρα , ας είναι βροχερή όχι μόνο εκτός αλλά και εντός ημών .Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα ! Ιωάννα_Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Ιωάννα-Μαρία!
      Ναι! Μακάρι να έχουμε μετάνοια...

      Χρόνια πολλά στους Νίκους και στις Νικολέτες!

      Διαγραφή
    2. για να μας λούζει και η Χάρις του Θεού . καλό υπόλοιπο :) I_M

      Διαγραφή
  2. καλημέρα..αντιπαθώ τον χειμώνα δε μου αρέσει καθόλου αυτή η εποχή..ούτε ως εποχή, ούτε βροχές,κακοκαιρία
    το μονο που αρεσει σ αυτη την εποχη ειναι οι γιορτινες μερες χριστουγεννα,πρωτοχρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, σε καταλαβαίνω!

      Σκέψου, όμως, ότι είσαι τυχερή που μένεις σε μια (γενικά) ζεστή χώρα! Φαντάζεσαι να έμενες πχ. στην Νορβηγία; :)

      Χριστούγεννα κ Πρωτοχρονιά κι εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ!

      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  3. Έτσι απολαμβάνω κι εγώ τη βροχή Σεβάχ: Με μια κούπα ζεστό καφέ ή τσάι! Και πολύ όμορφα έδεσες τη βροχή με τη θεία χάρη!
    Καλή σου μέρα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η βροχή ειν΄ ευεργετική στη ζωή του ανθρώπου.Όταν πέφτει ποτίζει το χώμα στις καλλιέργειες, ενώ τ΄ άφθονο νερό της γεμίζει τα ποτάμια και τις λίμνες για να το πίνουμε.Μακάρι όμως να μπορούσε να ξεπλύνει και τις ψυχές μας!Μήπως όμως ζητάμε πολλά από μια βροχούλα;Ας μαζέψουμε τότε ότι μπορούμε!
    Πολύ όμορφη η παρομοίωσή σου με τη βροχή Σεβάχ!
    Να ΄σαι πάντα καλά και χαρούμενη καλημέρα να περάσεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι ευεργετική μπορεί να'ναι μια μικρή βροχή;

      :)

      Καλή δύναμη, Σοφία μου! Να'σαι καλά :)

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει πολύ η βροχή, να την απολαμβάνω, όπως κι εσύ, με μια κούπα ζεστό καφέ. Πάντα φεύγω γαλήνια από το χώρο σου..

    Γλυκό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή