Disable_right_click


Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Ο κόμης του Μόντε Κρίστο

Πριν αρκετές μέρες [πολύ πριν συρρικνωθεί ο ελεύθερος χρόνος μου:)] είδα την υπέροχη ταινία "The count of Monte Cristo". Η ταινία αυτή είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Αλέξανδρου Δουμά. Σε κάποιο σημείο ο κόμης λέει κάτι που μου έκανε μεγάλη εντύπωση:
Η ζωή είναι μια καταιγίδα. Τη μια στιγμή λιάζεσαι και την άλλη συντρίβεσαι στους βράχους. Άντρα σε κάνουν οι πράξεις σου, όταν έρθει η καταιγίδα.
υγ1: Αν δεν έχεις διαβάσει το βιβλίο, αξίζει να το διαβάσεις και μετά, αν θες, δες και την ταινία! Τα βιβλία πάντα έρχονται πρώτα. Καλημέρα! Καλή δύναμη :)

υγ2: Να με θυμάσaι στην προσευχή σου! Ο γερο-Σεβάχ περνάει αρκετές τρικυμίες τον τελευταίο καιρό.

12 σχόλια:

  1. Χαρούμενη καλημέρα!
    Υπέροχη η ταινία και συμφωνώ με τα λόγια του κόμη!
    Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.Κι η ψυχή μας γι΄ αυτό ειν΄ η καλύτερη πηγή δύναμης.
    Να ΄σαι πάντα καλά, καλοτάξιδος και καλή δύναμη να ΄χεις Σεβάχ!
    Πάντα θα υπάρχει μια θέση στην προσευχή μου για σένα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι τρικυμίες είναι για τους τολμηρούς!!!
    όλα καλά θα πάνε!!!!
    Μια ευχή, προσευχή για σένα!

    Και φυσικά, άντρα σε κάνουν πάντα οι πράξεις σου, εντός ή και εκτός καταιγίδας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που είδες την ταινία;; παίζεται στο σινεμά;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Τα κύματα...

    Τα κύματα σ'οδηγούν εκεί που θέλουν να σε ξεβράσουν. Είναι να μη βρεθεί η ψυχή σου, άδειο κοχύλι, πεταμένη στο βυθό τους.

    Κάποιο όμως είναι τυχεροί.

    Στ' άδεια κοχύλια της ψυχής τους οι Γοργόνες κρύβουν τραγούδια τους.

    Κάποιοι... Δε θα τους βρεις σε κάθε βήμα σου..."

    ~ Αλκυόνη Παπαδάκη

    Χαμογέλασε Σεβάχ.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσπάθησε να έχεις εμπιστοσύνη στην πρόνοια του Πανάγαθου Θεού, μόνο έτσι αναπαυόμαστε νομίζω, όσες τρικυμίες κι αν έρθουν!
    Οι προσευχές μας μαζί σου! Η Παναγία να σε σκεπάζει!
    Μαρία (Κύπρος) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ηρεμήσει η θάλασσα, γλυκέ μου Σεβάχ.
    Θα περάσει κι αυτή η τρικυμία.
    Είμαστε πολλοί που πονάμε...
    Έχε πίστη και θάρρος!
    Δεν μας αφήνει ούτε στιγμή ο Θεός μας.
    -------------
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα βιβλία πάντα έρχονται πρώτα Σεβάχ μου! Συμφωνώ απολύτως! Σε σημείο που φοβάμαι να δω μια ταινία όταν έχει προηγηθεί το βιβλίο!
    Κι αντρειωμένο όντως σε κάνουν οι πράξεις όχι τα λόγια!
    Στο τρέξιμο κι εγώ πέρασα όμως γιατί είμαι σίγουρη πάντα ότι θα έχεις κάτι καλό για τη ψυχή μας! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ αγκάθι:
    Καλημέρα Σοφία μου! Σ"ευχαριστώ για τα ωφέλιμα λόγια σου.

    @ Μαριέλα:
    Καλημέρα Μαριέλα μου! Και εκτός της καταιγίδας! Μ'άρεσε αυτό.
    Σ'ευχαριστώ.
    Την ταινία την είχα νοικιάσει απ'το DVD Club της γειτονιάς μου :)

    @ marie:
    Με τόσο όμορφα κείμενα που ανακαλύπτεις, καλή μου φίλη, είναι δυνατόν να μη χαμογελάσω;
    Σ'ευχαριστώ από καρδιάς :)

    @ Μαρία -Κύπρος:
    Καλημέρα Μαρία μου! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Νομίζω τέτοιες στιγμές είναι που πραγματικά οι θεωρίες και τα σκέτα λόγια παραμερίζονται και δοκιμαζόμαστε στην πράξη.
    Σ'ευχαριστώ για τις προσευχές σου :)

    @ Βάγια:
    Μας ενώνει ο πόνος! Ναι, Βάγια μου!
    Αλλήλων τα βάρη βαστάζεσθε, υπέρ αλλήλων προσεύχεσθε!
    Καλημέρα :)

    @ Αριστέα:
    Καλημέρα Αριστέα μου! Πριν λίγες μέρες αγόρασα την "Άννα Καρένινα" του Λ.Τολστόι. Όμως, δε ξέρω πότε θα βρω χρόνο να το διαβάσω.
    Σ'ευχαριστώ. Καλή δύναμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. CoMC-Memories-(Edmond.Mercedes)-(The Count of Monte Cristo)
    Ενα τραγουδι που αξιζει να το ακουσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή δύναμη στους πειρασμούς σου. Αφέσου στο Θεό, αγκάλιασε την αδυναμία σου και γίνου ταπεινός και σοφός. Θα κάνει τον πόνο πιο ανώδυνο. Η αγάπη Του να σε συντροφεύει..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή