Disable_right_click


Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Μια φράση που μου άρεσε πολύ...

Πριν αρκετό καιρό στο twitter διάβασα μια φράση που μου έκανε μεγάλη εντύπωση, καθότι αποτυπώνει σε λίγες λέξεις τάσεις συμπεριφοράς μας...

Άσε τι γίνεται γύρω σου και δες τι γίνεται μέσα σου.

Αυτοστιγμή, θυμήθηκα και την σπουδαία παραβολή του Χριστού. Δες εδώ κ εδώ. Γιατί να φωνάζω για τη μεγάλη γλώσσα της γειτόνισσας, για τις απατεωνιές του αφεντικού μου, για τα λάθη του συντρόφου μου; Ας κοιτάξω πρώτα μέσα μου. Πόσο δύσκολο... Ζαλίζομαι! Έχει μια τρικυμία μέσα στην καρδιά μου! Βλέπω.. Βλέπω ένα κενό, ένα μαύρο χάος... Δεν αντέχεται αυτό το πράγμα. Ας ασχοληθώ καλύτερα με τους άλλους. Έτσι θα καλύπτω το δικό μου χάος που βρυχάται μέσα μου.

Και μετά σκέφτομαι ότι μου λείπει η γαλήνη. Μου λείπει η ειρήνη της καρδιάς. Θέλω επιτέλους λίγο να ηρεμήσω! Να σταματήσει το τρελό καρδιοχτύπι...

- Ελάτε κοντά μου κι εγώ θα σας προσφέρω ανάπαυση.
- Μα πώς να'ρθω, Χριστέ μου; Είμαι χάλια. Το δρόμο δεν τον βρίσκω!
- Αν με ζητήσεις με ειλικρίνεια, εγώ θα'ρθω να σε βρω. Θα'ρθω εγώ να σε συναντήσω. Θα κάνω εγώ το πρώτο βήμα! Από σένα θέλω μόνο την καλή σου διάθεση...

12 σχόλια:

  1. Ας κοιτάξω πρώτα μέσα μου. Πόσο δύσκολο...
    Το πιο εύκολο είναι να ασχολούμαστε με τους άλλους!
    Και δεν κοστίζει όσο η ενδοσκόπηση....
    Φυσικά το πραγματικό κόστος μιας τέτοιας τακτικής είναι ....ανυπολόγιστο!

    Καλημέρα Σεβάχ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτή η ενδοσκόπηση είναι σαν ένα ταξίδι...

      Καλησπέρα Αριστέα μου :)

      Διαγραφή
  2. Μπράβο..μπράβο για αυτή την ανάρτηση.. Δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο. Πρώτα πρέπει να κοιτάμε μέσα μας..Πρώτα να γινόμαστε εμείς καλύτεροι, να μην περιμένουμε από τους άλλους να αλλάξουν.
    Καλό σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πόσο δίκιο έχουν αυτά τα λόγια!
    Το αίσθημα της αδικίας μας πνίγει Σεβάχ πολλές φορές και δε μας αφήνει να κοιτάξουμε μέσα μας με καθαρό μυαλό!Κι όλα αυτά γι΄ ασήμαντες αφορμές... για μια προσωπική διαφορά, για ένα καπρίτσιο, για ένα εγωισμό, για λεφτά..!
    Αν όμως κοιτούσαμε πρώτα μέσα μας, ο κόσμος θα ΄ταν πολύ καλύτερος!Ακόμα και τώρα... ποτέ δεν ειν΄ αργά!
    Να ΄σαι πάντα καλά και καλή δύναμη καλέ μου φίλε!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις, Σοφία μου... Βρήκες τις πιο χτυπητές μικροαφορμές!
      Καλό Σ/Κ :)

      Διαγραφή
  4. Θέλει θάρρος για να αντικρύσω τον εαυτό μου, γιατί θα διαψευστούν όλες οι ψευδαισθήσεις που έχω για μένα. Θέλει θάρρος και γερό στομάχι να δω την ασχήμια μου στον καθρέφτη, το κενό μέσα μου, τις μεγάλες ελλείψεις μου. Και είναι τόσο εύκολο να αποστρέψω το βλέμμα.

    Θέλει να ανανεώνω την αγάπη μου για αλήθεια ξανά και ξανά. Και να αποδεχτώ ότι χώμα είμαι, γι' αυτό και τέτοια τα χάλια μου ...και δεν πειράζει. Κάποιος με αγάπησε έτσι. Δεν περιμένει τελειότητα από μένα. Μόνο την απελευθερωτική παραδοχή του μηδενός μου, το σταθερό βλέμμα στον καθρέφτη μου και τη ματιά να γεμίζει κατανόηση όταν κοιτάω τον καθρέφτη του άλλου.

    Ωραία η φράση αυτή, Σεβάχ. Τη θυμήθηκα όταν διάβαζα την εισαγωγή από μια συνέντευξη της Βαμβουνάκη. Αφού σου αρέσει και η γραφή μπορεί να το βρεις χρήσιμο :)

    http://www.antifono.gr/portal/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%A4%CE%AD%CF%87%CE%BD%CE%B5%CF%82/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CF%89%CE%BD/3524-%CE%95%CF%80%CF%84%CE%AC-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CE%B1%CF%82.html?joscclean=1#josc16416

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Π!
      Ανανέωση αγάπης: τι όμορφο σύνθημα :)

      υγ: Πάω τώρα αμέσως να τσεκάρω το link!

      Διαγραφή
  5. λιτά και απέριττα λόγια..
    που ξεγυμνώνουν το χάος και την άβυσσο της ανθρώπινης ψυχής..
    πολύ αληθινή ανάρτηση..
    σε χαιρετώ Σεβάχ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα καλή μου! Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή!
      Απολογούμαι. Απολογούμαι που τόσο καιρό δεν είχα περάσει απ'το σπιτικό σου!
      Θα 'ρθω ξαφνικά να διαβάσω όλες τις αναρτήσεις σου :)

      Καλό Σ/Κ :)

      Διαγραφή
  6. Και ξέρω και σε ποιον αγαπήμενο μου ανήκει.. Καλό σαββατοκύριακο Σεβάχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή