Disable_right_click


Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Ανάσες

Μερικές φορές στη ζωή βλέπεις τα κύματα πελώρια, σκοτεινά κ αγριεμένα. Νιώθεις τον άνεμο να σε χτυπάει αλύπητα. 
Μα κάνεις υπομονή. Και προσπαθείς. 
Και δεν το βάζεις στα πόδια. 
Μετράς μια-μια τις ανάσες σου.
Δέος...

Και ξαφνικά, εκεί που νομίζεις πως όλα τέλειωσαν για σένα, 
συνειδητοποιείς ότι δε βρίσκεσαι πια ανάμεσα στα άγρια κύματα.
Και ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι κάποιο χέρι σε ανέβασε ψηλά σ'έναν φάρο. 
Και πια δε φοβάσαι... Μονάχα απολαμβάνεις τη θέα. 
Πλέον νιώθεις στέρεος. 
Πέρασες μέσα από απίστευτες δυσκολίες. 

Έζησες άλλη μια μέρα. 
Μυστικά μέσα σου ξέρεις τι έχει συμβεί...
Και κάνεις το σταυρό σου και συνεχίζεις.

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα, Σεβάχ! Ευχαριστούμε και σήμερα. Εύχομαι ο Θεός να σου δίνει πάντα αυτή την έμπνευση...και πάντα να μας στηρίζεις! Σε θυμόμαστε πάντα στις μικρές μας προσευχές.

    Αν είναι εύκολο, γράψε μου που βρήκες αυτές τις υπέροχες εικόνες (αν δεν θέλεις να δημοσιεύσεις σύνδεσμο, στείλε τον στο email του antexoume@gmail.com ). τις θέλω για τις αναρτήσεις μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία μου, δε θυμάμαι από πού τις βρήκα τις φωτογραφίες. Γενικά έχω ένα φάκελο στο pc με πολλές όμορφες φωτογραφίες. Θα σου στείλω σε κάποια φάση, όμως, links από καλά blogs να τα τσεκάρεις μόνη σου. Ίσως αργήσως όμως, γιατί από τη Δευτέρα είμαι σε ταξίδια.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρες Σεβάχ :)
    Καλή δύναμη, με ελπίδα και χαρά. Άντε να δούμε τη θέα από τον φάρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...και συνεχίζεις...
    ...
    και συνεχίζεις...

    καλή υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι είναι Σεβάχ μου! Το έχω νιώσει!
    Τι καλά! Πέρασα από μια εμπνευσμένη ανάρτηση!

    Τρέχω σαν τον Βέγγο τις τελευταίες μέρες...
    Την αγάπη μου στέλνω! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ, Αριστέα μου!!
    Να είσαι καλά.

    υγ: κ γω είμαι εκτός έδρας όλη αυτή τη βδομάδα. On the road again.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο τέλος της κάθε μέρας νιώθω πάντα την ανάγκη για ένα μεγάλο ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαριέλα μου.
      Σπουδαία λέξη το ευχαριστώ. Απελευθερωτική και χωρίς όρια.

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη η πρώτη εικόνα.....πολύ όμορφα λόγια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα άγρια κύματα δίνουν αξία στο ταξίδι, δίνουν τα δάκρυα χαράς στην θέα του πολυπόθητου προορισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντυπωσιακο..πραγματικο..υπεροχο!..

    Και τα κυματα απαραιτητα για αυτον που επιλεγει πραγματικα να αγαπαει να ταξιδευει και να ζει...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή