Disable_right_click


Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Μην το πεις! Απλά προσπάθησε να το ζήσεις.

Πολλές φορές, διαβάζοντας βίους αγίων σκεφτόμουν: "πω, δεν υπάρχει περίπτωση να τα καταφέρω κι εγώ να γίνω άγιος". Οι άγιοι μού φαίνονταν κάτι μακρινό. Άπιαστο. Κάτι που απλά το θαυμάζουμε χωρίς να προχωρούμε παραπέρα. Στην ουσία.

Ξεχνάμε τι αγώνες έκαναν οι άγιοι για να φτάσουν εκεί που εμείς τους γνωρίζουμε. Θυμόμαστε το δέντρο φορτωμένο με καρπούς, αλλά δε μπορούμε να βάλουμε την εικόνα του ίδιου δέντρου γυμνού χωρίς καρπούς το χειμώνα. 

Λίγο-λίγο κερδίζονται οι αγώνες. Με υπομονή. Επιμονή. Κόπο κι αγάπη. Τα μεγάλα ρεκόρ δε χτίζονται ξαφνικά. Δε ξυπνάει έτσι απλά ο πρωταθλητής και λέει "σήμερα θα κάνω το ρεκόρ". Αγωνίζεται, προετοιμάζεται. Ιδρώνει. 

Θυμάμαι όσες φορές προσπαθούσα να ξανατρέξω μετά από καιρό, δε γινόταν με τίποτα να πιάσω τους χρόνους που έπιανα όσο αθλούμουν συστηματικά! Δε φτάνει μόνο το να πεις. Θέλει αποφασιστικότητα, αδερφέ...

Μην πεις ποτέ, λοιπόν: "α, εγώ είμαι πολύ κακός άνθρωπος. Η προσευχή μου δεν έχει δύναμη". Εσύ αποφασίζεις για το τι θες. Ξεκάθαρα. Θες να προσπαθήσεις; Προσπάθησε! Δε θα γίνεις άγιος με την πρώτη προσευχή -δεν είναι εμπόριο η αγιότητα. Προσπάθησε όμως! Και φρόντισε ν'αδειάσεις σιγά-σιγά απ'όσα σου βαραίνουν την ψυχή. 

Κι έτσι, απαλά, απλά, έρχεται η αλλαγή. Χωρίς καν να το συνειδητοποιήσεις! 

Δε θα χρειαστούν μεγάλα λόγια. Απλά κάνε το πρώτο βήμα προς το ξεβόλεμα και προσπάθησε να ζήσεις στην αγάπη Του.

Καλή σου μέρα, καλή μου ψυχή.

υγ1: Links είναι οι ανοιχτές γαλάζιες φράσεις. Με σχετικές αναρτήσεις. Αν έχεις extra όρεξη και χρόνο :)
υγ2: Στο "φρόντισε ν'αδειάσεις" υπάρχει επίσης link παρόλο που δε φαίνεται. 
υγ3: Φωτογραφία (χαμηλής ανάλυσης) από Cambridge. Κάνοντας punting.

8 σχόλια:

  1. Καλημερα καλε μου φιλε.
    Εγω πιστευω πως καποτε ουτε οι Άγιοι ήξεραν οτι θα Αγιάσουν! :)

    Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό, Κική μου!!
      Φώτισες μια ακόμα πτυχή της ζωής των αγίων μας: την ταπείνωσή τους.
      Καλή δύναμη σ'ό,τι καλό κάνεις :)

      υγ: Γι'αυτό χαίρομαι τα σχόλια! Διότι καλύπτουν τις "τρύπες" των αναρτήσεών μου!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρες ταξιδεμένε :)
    Όντως τελικά, Ζωή σημαίνει ξεβόλεμα. Να αδειάζουμε από τα συνηθισμένα και να γεμίζουμε από τα νέα.
    Πάρα πολύ καλές αναρτήσεις αδερφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Δημήτρη.
      Χάρη στα ταξίδια μου μαθαίνω (θέλοντας και μη) στο ξεβόλεμα! Βοηθάνε αρκετά. Υπάρχει αρκετός χρόνος και για αυτοκριτική και για προσευχή και για διάβασμα...
      Να'σαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  3. Κάποιος Αγιος είπε ότι ο σκοπός της ανθρώπινης ύπαρξης είναι η γνώση του Κτίστου και η θέωση του κτίσματος.
    βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα σου, όλα τα πράγματα χρειάζονται την συγκατάθεση μας για να γίνουν....αυτό άλλωστε είναι και το μεγαλύτερο δώρο μας: η ελευθερία μας! Να επιλέγουμε ποιον δρόμο θέλουμε να ακολουθήσουμε :)
    Πολύ όμορφη η φωτογραφία...καλό ξημέρωμα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα.Το έχω ξαναπεί..δεν γίνονται πλέον θαύματα γιατί ο κόσμος δεν πιστεύει όπως παλιά..άντε τώρα να γίνουν και Άγιοι..αρκεί να μη κάνουμε κακό και απλά να προσπαθούμε πάντα για το καλό.Οι δρόμοι είναι δύο για μένα, αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή