Disable_right_click


Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Στο γραφείο μου έχω ένα λουλούδι


Ξέρεις, η ζωή μας είναι ένα λουλούδι. 
Γεννιόμαστε, μεγαλώνουμε και σιγά-σιγά το σώμα μας αρχίζει να φθίνει. 
Και επιστρέφουμε στη γη για να αναγεννηθούμε στον ουρανό.

Τα λουλούδια ζουν για λίγο. 

Όμως, στο λίγο της ζωής τους ομορφαίνουν το χαλάκι της γης. 
Ευωδιάζουν κρυφά τον αέρα που αναπνέουμε.

Η ζωή των λουλουδιών είναι αθόρυβη.

Μπορεί να γεννηθούν, ν'ανθίσουν και στο φινάλε της πορείας τους 
να μαραθούν και κανείς να μη τ'αντιληφθεί.
Αλλά εκείνα ομορφαίνουν τη γη.
Μας ομορφαίνουν.

Στο γραφείο μου έχω ένα λουλούδι.

Να μου θυμίζει πως είμαι εφήμερος εδώ στη γη.
Να μου θυμίζει την ομορφιά των ανθρώπων που έφυγαν.
Να μου δείχνει τη γλύκα τ'ουρανού.
Και την υπόσχεση πως θα ζήσουμε για πάντα.

υγ1: Αφιερωμένο στο Γιάννη που έφυγε απ'αυτή τη ζωή. Και στην γλυκιά του οικογένεια. Να τον θυμάται. Να ελπίζει. Όλοι ευχόμαστε. Γιατί όλοι μαζί είμαστε μια αγκαλιά. Κοιτάζουμε ουρανό.
υγ2: Σαν συνέχεια αυτής της ανάρτησης. 

12 σχόλια:

  1. καλημερα Σεβαχ μου.
    πολυ τρυφερη η αφιερωση σου στον Γιαννη.
    λυπαμαι που εφυγε απο τη ζωη και ευχομαι καλη δυναμη και κουραγιο στον οικογενεια του.
    ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν τα καταφερε τελικα ο Γιαννης ε... ποσο λυπαμαι να φευγουν ανθρωποι απο την ζωη ...Καλη δυναμη στους δικους του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,Μαρία μου. Είναι πολύ στενάχωρο... Δε μπορώ με τίποτα να το κατανοήσω. Όσο προσπαθώ τόσο μπερδεύονται οι σκέψεις μου.
      Ίσως η προσευχή κάνει αυτά που η λογική μας δυσκολεύεται.

      Διαγραφή
  3. Τώρα με έκανες ..χαλάκι για πάτημα! Τι τρυφερή ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, αχτίδα μου!
      Dust in the wind είμαστε, όπως λέει κ το γνωστό τραγούδι...

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Σεβάχ μου!

    Καλό Παράδεισο να έχει ο Γιάννης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα μου!
      τι κάνεις;

      Οι ψυχές που φτερουγίζουν για τα λημέρια τ'ουρανού κ έχουν περάσει απ'το μαρτύριο του καρκίνου αστράφτουν και λάμπουν. Είναι απ'τις πιο φωτεινές.

      Διαγραφή
  5. Καλό Παράδεισο στο Γιάννη και σε όλους όσους έχουν περάσει από το μαρτύριο του καρκίνου...

    Εκείνες τις μέρες ταξίδεψε για ψηλά κι η Μητέρα μας...Είχα επιλέξει το προηγούμενο ποίημά σου (υγ2) για ανάρτηση την ημέρα της κηδείας της...Αναρτώ αμέσως και αυτό...

    Ευχαριστούμε, Σεβάχ.
    Καλό Παράδεισο σε όλους...(ευχή των μοναχών σε ζώντες και κεκοιμημένους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aλεξία μου, να ευχόμαστε....

      υγ: Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω στο σχόλιό σου...

      Διαγραφή