Disable_right_click


Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Ένα μοναδικό ταξίδι

Μη μου μιλάς για ψεύτικα πράγματα. Δε μ'ενδιαφέρουν. Άσε με ν'ανασαίνω τον αέρα τον ελεύθερο.
Εκείνο το γλυκό αεράκι που νιώθω κάθε φορά που τ'αεροπλάνο μου προσγειώνεται στις μεγάλες πόλεις και το τραίνο με αφήνει στους πολυσύχναστους σταθμούς.

Όσο και να μου μιλάς για τη γη, το βλέμμα μου είναι στραμμένο ψηλά. Στο απέραντο γαλάζιο τ'ουρανού. Στ'αναρίθμητα αστέρια που περιμένουν υπομονετικά να φωτίσουν τις νύχτες μου.

Ταξίδι είναι η ζωή μου. Ένα μοναδικό ταξίδι.
Γεμάτο περιπέτεια.


13 σχόλια:

  1. Ωραίο κείμενο... αν και μερικοί άνθρωποι είναι γεννημένοι για να βγάζουν ρίζες στη γη... για να βοηθούν τους άλλους να πετάξουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Σοφία!
      Τέτοιοι άνθρωποι είναι πραγματικά διαμάντια. Αυτούς τους ανθρώπους -νομίζω- ο Θεός τους δίνει τη μεγαλύτερη τιμή και ευλογία!!

      Διαγραφή
  2. Ένα μοναδικό ταξίδι...μου θύμισες το "Παράπονο" του Ελύτη...
    " Ἀναρωτιέμαι μερικὲς φορές: εἶμαι ἐγὼ ποὺ σκέφτομαι καθημερινὰ πὼς ἡ ζωή μου εἶναι μία;
    Ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι τὸ ξεχνοῦν; Ἢ πιστεύουν πὼς θὰ ἔχουν κι ἄλλες, πολλὲς ζωές, γιὰ νὰ κερδίσουν τὸν χρόνο ποὺ σπαταλοῦν;
    ... Γιατὶ ἀγαπάω ἐκείνους ποὺ ἀγαποῦν τὴ ζωή.
    Καὶ ποὺ ἡ λύπη τους εἶναι ἡ δύναμή τους.
    Ποὺ κοιτάζουν μὲ μάτια ἄδολα καὶ ἀθῷα, ἀκόμα κι ἂν πέρασε ὁ χρόνος ἀδυσώπητος ἀπὸ πάνω τους. Ποὺ γνωρίζουν ὅτι δὲν τὰ ξέρουν ὅλα, γιατὶ δὲν μαθαίνονται ὅλα.
    Ποὺ στύβουν τὸ λίγο καὶ βγάζουν τὸ πολύ.
    Γιὰ τοὺς ἑαυτούς τους καὶ γιὰ ὅσους ἀγαποῦν.
    Καὶ δὲν κουράζονται νὰ ἀναζητοῦν τὴν ὀμορφιὰ στὴν κάθε μέρα, στὰ χαμόγελα τῶν ἀνθρώπων, στὰ χάδια τῶν ζώων, σὲ μιὰ ἀσπρόμαυρη φωτογραφία, σὲ μιὰ πολύχρωμη μπουγάδα."
    Να σαι καλά Σεβάχ! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου, είναι υπέροχο!!
      Θα το βάλω ως ξεχωριστή ανάρτηση κάποια απ'τις ερχόμενες μέρες!
      Σ'ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο και το'γραψες :)

      Διαγραφή
    2. Παιδιά υπάρχει ενα λάθος εδώ, το πρωτότυπο κείμενο ειναι αυτο http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=18178 αλλά επειδή κλείνει με ενα ποίημα του ελυτη εχει ¨περάσει ¨ στο Ίντερνετ ότι πρόκειται για κείμενο του ελυτη.

      Διαγραφή
  3. Μια τέτοια ζωή νομίζω πως θα μου άρεσε!!!
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι Σεβάχα δεν θα τα άντεχα! Ίσως για αυτό ταξιδεύω με το νου!!!
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσε με ν'ανασαίνω τον αέρα τον ελεύθερο.!!! Μενω σαυτο
    Καλο ξημερωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου, ουτε στο δικο σου σχολιο ειχα απαντησει...
      αφηρημάδα μου...

      Διαγραφή