Disable_right_click


Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ψηλά. Στην ελπίδα την πιο αληθινή.

Υπάρχουν κι εκείνες οι στιγμές που οι δυσκολίες έρχονται τόσο απρόσμενα. Και με τόση σφοδρότητα που προς στιγμήν σαστίζεις... Παγώνεις... Και λες: "πώς να τα καταφέρω; Δε γίνεται". Η απόγνωση να παλεύει με τη λογική σ'έναν πόλεμο φριχτό...

Και μετά ξαναθυμάσαι όλες τις φορές που η απόγνωση σε είχε τυλίξει σαν παγωμένη αγκαλιά στο παρελθόν. Και νιώθεις εκείνο το ανατριχιαστικό σύριγμα του πόνου να σε διαπερνά. Και η αγωνία να σε χτυπάει αλύπητα σαν καταιγίδα....

Μα, μετά έρχεται στην καρδιά σου η γλυκιά ελπίδα. Θυμάσαι πως η αγάπη Του δε σ'άφησε να χαθείς. Σ'έπιασε απ'το χέρι κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Εκεί που είπες "Χριστέ μου, είσαι αδυσώπητος*". Εκείνη τη φριχτή, απεγνωσμένη στιγμή που ήσουν έτοιμος ν'αφεθείς στην αναπότρεπτη καταστροφή σου... Εκείνη την τελευταία στιγμή ήρθε συγκλονιστικά η λύτρωση. Τότε αναπνέεις βαθιά σαν τον ναυαγό που τον έσωσαν την ύστατη στιγμή από βέβαιο πνιγμό... Εκεί, στο μεθόριο...

Φίλε, είναι λογικό να νιώθουμε πόνο. Και θλίψη. Και φόβο. Άνθρωποι είμαστε. Μα έχουμε την ελπίδα μας εκεί ψηλά. Στον γλυκό, γαλάζιο ουρανό. Κι έχουμε φίλους που αν τους το ζητήσουμε ειλικρινά και ταπεινά, θα'ρθουν στη στιγμή να μας βοηθήσουν. 

Τ'ακούς; Τ'ακούς το ποδοβολητό του Άη-Γιώργη; Τα φτερουγίσματα του φύλακα-άγγελού σου; Βλέπεις τη στοργική αγκαλιά της μάνας μας Παναγιάς; Νιώθεις πως απ'το άπειρο τ'ουρανού τόσοι και τόσοι άγιοι μεσιτεύουν για σένα;

Νιώθουμε τόσο μόνοι την ώρα της θλίψης. Μα είναι τόσοι πολλοί αυτοί που περιμένουν να μας βοηθήσουν. Αρκεί να τους δώσουμε το χέρι. Ν'ανοίξουμε την καρδιά μας. Να κοιτάξουμε ψηλά. Ψηλά. Στην ελπίδα την πιο αληθινή.

Εύχομαι ν'αντέχεις. Να μη χάνεις την ελπίδα σου. Είμαστε όλοι μαζί: στον πόνο, στη χαρά, στην προσευχή. Στην ελπίδα. Πάρε μια βαθιά ανάσα και ξεκίνα. Καλή σου μέρα.

υγ: Φράση του Αγ.Σιλουανού του Αθωνίτη (βλ. τελευταίο μου σχόλιο εδώ)
υγ2: Εκεί που γράφω "ποδοβολητό", "ψηλά", "ελπίδα", "μαζί" έχει link.

19 σχόλια:

  1. "Αρκεί να τους δώσουμε το χέρι."
    Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο...!
    Καλημέρα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου,Ωραιοζήλη μου! Χριστός ανέστη.

      Κάθε αρχή και δύσκολη :)
      Κάθε πέταγμα όλο και πιο όμορφο :)

      Διαγραφή
  2. ωραία ανάρτηση να ξεκινάς την εβδομάδα καλημέρα μάλλον καλο μεσημέρι
    και καλή εβδομάδα να έχουμε φίλε μου...μπράβο σου και ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή εβδομάδα σε όλους.

    Μην παύεις στιγμή να ελπίζεις, να πιστεύεις, να ονειρεύεσαι..
    οι δυσκολίες είναι υπαρκτές .. ήταν.. είναι και θα είναι πάντα..
    ο τρόπος που τις αντιμετωπίζουμε αλλάζει.. και καθορίζει την πορεία μας..

    αφιερωμένο σε όλους με την ελπίδα για ένα φωτεινό χαμόγελο!

    -ακόμα-
    "ακόμα και όταν δε σου χαμογελούν...
    μάθε το χαμόγελο να κλέβεις..

    ακόμα και όταν η άβυσσος μοιάζει μικρή
    μπροστά σ' αυτό που νιώθεις μέσα σου..
    μάθε το δρόμο της επιστροφής με τα μάτια κλειστά ..
    και τα σημάδια θα σε φέρουν πίσω..
    στο ύψος της "ΦΩΤΙΑΣ" ...

    ακόμα και όταν τίποτε δεν είναι γραμμένο...
    μάθε να διαβάζεις πίσω απ΄ τις κενές σειρές
    που χάσκουν στη "λευκή" σελίδα..

    γιατί το χαμόγελο δε μπορεί να γραφτεί..
    σύσπαση γίνεται στο Σύμπαν..
    και περνά σαν ηλεκτρισμός μέσα σου..

    λευκά.. αδιόρατα.. αλλά γνώριμα..
    οικεία.. όπως τότε..

    ακόμα και όταν όλα γύρω σου γκρεμίζονται..
    μάθε να χτίζεις στο καλύτερο σημείο του βράχου τούτου..
    τα όνειρά σου απ' την αρχή.."


    http://www.youtube.com/watch?v=yzQ9VrnNQLQ

    "ύψωσε την ελπιδοφόρα σου φωνή.. να φτάσει στα ουράνια.. έχεις επιλογή"

    καλό μεσημέρι Δευτέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιώ μου, είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με τις μουσικές σου επιλογές!!
      Btw, θα ψάξω και για την ταινία Once. Είδα πως έχει πάρα πολύ καλή βαθμολογία!

      Διαγραφή
    2. σ'ευχαριστώ Σεβάχ, από καρδιάς.
      ναι τη συνιστώ ανεπιφύλακτα, είναι διαμαντάκι.

      εδώ παραθέτω μια κριτική, το trailer και τη playlist
      http://my.aegean.gr/web/article2845.html

      και εδώ το αγαπημένο μου τραγούδι σε μια άλλη "ακουστική"..
      http://www.youtube.com/watch?v=B8FWjggNJj8


      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  4. Μη φοβού,μόνον πίστευε!

    Καλησπέρα καλέ μου φίλε,καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο, Άμυ μου! Συμπύκνωσες σε 4 λέξεις όλη την πολυλογία μου :)
      Καλό βράδυ, καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή
  5. Φίλε, είναι λογικό να νιώθουμε πόνο. Και θλίψη. Και φόβο. Άνθρωποι είμαστε. Μα έχουμε την ελπίδα μας εκεί ψηλά. Στον γλυκό, γαλάζιο ουρανό. Κι έχουμε φίλους που αν τους το ζητήσουμε ειλικρινά και ταπεινά, θα'ρθουν στη στιγμή να μας βοηθήσουν.


    Αυτο ειναι το κομματι που θα κρατησω εγω το οποιο με αντιπροσωπευει..
    Καλη εβδομαδα Σεχαβ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μαρία μου.
      Λίγο άσχετο, αλλά μου θύμισες και κάποια απ'τις πρώιμες αναρτήσεις μου εδώ στη γωνιά κάπου το '10.
      Να'σαι πάντα καλά :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφη ανάρτηση... κλείνει μέσα της όλα όσα θέλω να μου πουν στις άσχημες στιγμές μου... Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκείνη η ανάσα σαν του ναυαγού και η θύμηση της ελπίδας είναι από τις πολύ πολύ πολύτιμες στιγμές μας...!!
    Ένα ευχαριστώ για όσα μοιράστηκες μαζί μας και καλό βράδυ Σεβάχ!!:-)

    ΥΓ. Κάποτε είχα διαβάσει κάπου (αλλά δυστυχώς δε θυμάμαι ποιος το έγραψε)... "Πες στα παιδιά μη σταματήσουν να προσπαθούν τον ουρανό ν 'αγγίξουν...και να 'ναι σίγουρα πως αν δεν τον φτάσουν, θα 'ρθει αυτός κοντύτερα για να το κάνουν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, Σόφη μου είναι υπέροχο το απόσπασμα! Αν μάθεις ποιος το είπε, στείλε μου mail. Να το κάνω μετά ξεχωριστή ανάρτηση!

      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  8. Έτσι ακριβώς όπως τα λες..χθες ήμουν στις..μαύρες μου, τώρα το φιλοσόφησα το πρόβλημα και..χαμόγελο! Κάνω το σταυρό μου λέω και μια προσευχούλα και..όλα φαίνονται καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕΒΑΧ ΜΟΥ.ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΘΕΜΑ!ΠΟΣΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!ΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ!!!ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ,ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑΑΥΤΗ Η ΓΩΝΙΤΣΑ ΣΟΥ ΜΕ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΕΙ!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή