Disable_right_click


Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Σ'ευχαριστώ

Σ'ευχαριστώ που μου έδειξες
με τον μοναδικό σου τρόπο 
πως το χαμόγελο είναι ζωή,
είναι μονοπάτι διαμαντένιο, 
φως γεμάτο από αστέρια. 

Έχει το πρόσωπό σου 
αυτή τη γλυκιά λάμψη. 
Το φως μιας καρδιάς χαμογελαστής 
ακόμη κι αν είναι αποκαμωμένη 
απ'της μέρας τον αγώνα.

Σ'ευχαριστώ.
Που, χωρίς να μου λες τίποτα,
μού μιλά η απέραντη αγάπη σου.
Ψίθυρος γλυκός, μεθυστικός
σαν τα κύματα της ακροθαλασσιάς.

Μου μιλά η ευγένειά σου,
μου μιλούν τα μάτια σου,
η ύπαρξή σου ολόκληρη,
λουσμένη μ'ομορφιά.

Παίρνω τα χρώματά σου,
σαν θησαυρό σαν φυλαχτό
και το ταξίδι μου πια 
παράδεισος γίνεται.

Σ'ευχαριστώ.
















































υγ: Καλό υπόλοιπο Καθαράς Εβδομάδας, αδέρφια.

3 σχόλια:

  1. Παραδεισένιο ταξίδι....αχ πόσο θα θελα κι εγώ ένα..!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο με ταξιδεύεις κάθε φορά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήρθα ..πήρα ανάσα ηρεμίας και γαλήνης και φεύγω με μία γλυκιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή