Disable_right_click


Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

Για το 2021

Τι θα'θελα για το 2021;

Αυτό σκεφτόμουν σήμερα... Τι θα'θελα στ'αλήθεια; Εννοώ πραγματικά, βαθιά μέσα στην ψυχή μου...

Και η απάντηση έρχεται πάντα όταν χάνω την εσωτερική μου ελπίδα. Θεέ μου, για αυτή τη χρονιά θέλω να μπορώ να σε εμπιστεύομαι περισσότερο. Θέλω να μην είμαι σαν το κεράκι που το σβήνει ο άνεμος με το πρώτο ελαφρύ φύσημα.

Βοήθησέ με, Κύριε, να προσπαθώ να σε αγαπώ πιο πολύ. Να εμπιστεύομαι τον εαυτό μου στα χέρια Σου τα πατρικά. Στα χέρια Σου που είναι αγκαλιά θεϊκή.

Όλα θα πάνε καλά. Όλα. 


2 σχόλια:

  1. Δεν χάνω την ελπίδα μου φίλε, τι φταίει ο Θεός αν εμείς οι άνθρωποι χαλάμε αντι να κτίζουμε; εγώ ελπίζω, πάντα ελπίζω και προσεύχομαι για όλο το κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά γεμάτη Χριστό και ελπίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή