Disable_right_click


Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Τι θα φέρει το 2011;

Τι θα φέρει άραγε το 2011; Αλήθεια, τι νέα κουβαλάει; Ο Θεός στο πάνσοφο σχέδιό Του γνωρίζει τα πάντα... Για κάθε άνθρωπο. Εμείς, βέβαια, δεν είμαστε θεοί. Δεν γνωρίζουμε το μέλλον. Αλλά έχουμε ένα προνόμιο,πολύ ακριβό:την ελεύθερη βούληση. Δηλαδή να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Το καταλαβαίνεις,ψυχή μου, αυτό;

Μπορώ για το 2011 να κάνω όνειρα,να κάνω σχέδια,να προγραμματίζω,να προετοιμάζω... Αλλά δεν γνωρίζω τι απ'όλα αυτά τελικά θα μπορέσω να πραγματοποιήσω. Διότι η ζωή μου ανήκει σε Άλλον. Διότι δεν ξέρω αν θ'αλλάξω γνώμη ή όνειρα ή σκέψεις ή σχέδια...Διότι μπορεί να προκύψουν γεγονότα -ευχάριστα ή λυπηρά- τα οποία μπορεί ενδεχομένως ν'αλλάξουν την πορεία, την ρότα της ζωής μου.

Η ζωή μου είναι ένα καράβι. Στη νέα χρονιά μπορώ ν'αρχίσω ένα νέο ταξίδι. Ένα ταξίδι που θα'ναι σίγουρα γεμάτο περιπέτεια! Σαν ναύτης, όμως, ολιγόπιστος θα πω στον Θεό να έρθει Αυτός και να κρατήσει με τα θεϊκά Του χέρια το τιμόνι. Με την ελεύθερη βούλησή μου, επιλέγω/θέλω να μείνω κοντά Του... Και δεν με νοιάζει τι εμπόδια θα συναντήσω. Μου αρκεί ότι Εκείνος είναι ο Μέγας προστάτης μου. Άρα, αν δεν αλλάξω γνώμη, δε θα βουλιάξω ούτε θα βρεθώ σε μέρη χωρίς ελπίδα και χωρίς μέλλον.

Η αγάπη σου, Κύριε, να με στείλει, στο νέο μου αυτό ταξίδι όπου θέλει! Όπου θες εσύ,Κύριε! Είμαι έτοιμος. Ξεκινάμε; Σηκώνω τις άγκυρες!!

(ευχαριστούμε το φίλο που μας το έστειλε)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου