Disable_right_click


Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Η ψυχή που γνώρισε τη Χάρη του Θεού και μετά την έχασε

Πού είσαι Φως μου; Πού είσαι Χαρά μου; Γιατί με εγκατέλειψες και θλίβεται η καρδιά μου; Γιατί κρύφτηκες από μένα και πονεί η ψυχή μου; Έλα και πάλι στην ψυχή μου και κάψε μου τις αμαρτίες που σε κρύβουν από Εσένα όπως τα σύννεφα τον ήλιο! Έλα και δώσε μου με τον ερχομό σου χαρά! Γιατί αργείς Κύριε; Βλέπεις πως ταλαιπωρείται η ψυχή μου και σε αναζητώ με δάκρυα! (Άγιος Σιλουανός)

...ακόμη και σε κατάσταση άρσης της χάριτος όπου ο άνθρωπος πραγματικά πάσχει..ταπείνωση είναι το να πεις στον Θεό: Θέλεις να μη ζω τη χάρη σου; Να'ναι ευλογημένο! Κάνε όπως εσύ θέλεις..είσαι ο πατέρας μου, σε εμπιστεύομαι..!
(απόσπασμα από ομιλία του π.Βαρνάβα Γιάγκου)

(ευχαριστούμε πολύ τη φίλη που μας το έστειλε)

1 σχόλιο: