Disable_right_click


Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Φτάνει αστραπιαία (άγιος Νικόλαος Πλανάς)

Κάποτε στο Νέο Κόσμο γινόταν ένας γάμος στον οποίο είχε προσκληθεί. Έστειλε, λοιπόν, η οικογένεια του γαμπρού μια άμαξα για να πάρει τον παπά απ’το σπίτι του στη Γαργαρέτα. Μόλις είχε φτάσει ο αμαξάς έβγαινε ο ιερέας απ’τη πόρτα του σπιτιού, τον οποίο μόλις είδαν τα άλογα, αγρίεψαν και σήκωσαν τα πόδια. Λέει τότε ο αμαξάς στον παπα-Νικόλα: «Πάτερ μου, είναι αδύνατον με τέτοια ταραχή που έχουν τα άλογα να σε πάρω στην άμαξά μου. Θα τρέξω αμέσως να ειδοποιήσω την οικογένεια…». «Δεν πειράζει παιδί μου, του λέει, θα πάω με τα πόδια». Έτσι, ξεκίνησαν και οι δύο. Τι έκπληξη, όμως, μόλις έφτασε ο αμαξάς βλέπει και τον παπά έξω από το σπίτι του γαμπρού. «Παπά μου, λέει ο αμαξάς, πώς έφτασες εδώ;». «Μη μιλάς, παιδί μου, αυτά είναι πράματα του Θεού».

(Απόσπασμα απ’το βιβλίο του αρχιμ. π.Νικολάου Πρωτοπαπά ‘Ο νέος άγιος της εκκλησίας μας, Ιερεύς Νικόλαος Πλανάς’)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου