Disable_right_click


Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Με τη ματιά της γερόντισσας Γαβριηλίας

- Τι είναι ζωή γερόντισσα;
- Ζωή είναι το μεγαλύτερο μυστήριο για τον άνθρωπο. Για μένα προσωπικά, γυρεύοντας μες στο φτωχό μυαλό μου, δεν μπόρεσα να το βρω... Διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας τη Γραφή, βρήκα το πρόσωπο του Χριστού να σου λέει "Εγώ είμαι η Ζωή". Δηλαδή τόσο μόνο ξέρω. "Εγώ είμαι η Ζωή".
- Αν σας ρωτήσω τι είναι θάνατος;
- Θάνατος; Θάνατος για μένα ΔΕΝ υπάρχει! Η ζωή μας δεν μας ανήκει πρώτα-πρώτα, αλλά ανήκει στον Θεό. Γιατί αυτός μας έκανε! Έτσι; Ύστερα, όπως την πλάθουμε, δεν μπορούμε να την πλάσουμε χωρίς Χριστό. Εγώ πάλι μιλώ με τη δική μου πείρα. Έτσι; Άμα την πλάσουμε με Χριστό... Σου λέει: "Άνευ εμού ουδέν δύνασθε ποιείν". Ωραία! Προχωρώ μαζί του! Αυτό. Τώρα, έρχεται η ώρα που θα φύγω. Εμένα μου φαίνεται τόσο απλό, γιατί δεν υπάρχει θάνατος. Κλείνει μια πόρτα και ανοίγει μια άλλη. Ένας ζωγράφος έχει κάνει ένα θαυμάσιο πίνακα. Έχει απ'τη μια πλευρά ένα κήπο και απ'την άλλη πλευρά έναν κήπο. Και στη μέση ένα τοίχο. Και ένα τριανταφυλλάκι βρήκε μια τρύπα στον τοίχο. Πέρασε το κλαδάκι του και εξακολουθεί να ανθεί στο άλλο μέρος του κήπου που δεν το βλέπουμε. 'Ετσι νομίζω είναι...

(απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από συνομιλία με τη γερόντισσα Γαβριηλία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου