Disable_right_click


Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Θέλεις;

(...) Είμαι σκληρός, έχω πείσμα, έχω εγωισμό, έχω νεύρα, έχω αντίδραση, έχω αυθάδεια. Έχω όλα τα ελαττώματα μέσα μου. Έτσι βλέπω την ψυχή μου. Τέτοιο χωράφι χάλια είναι η καρδιά μου. Αλλά θα ήθελα!.. Αυτό θα πει προαίρεση. Αυτό το, "θα ήθελα". Θα ήθελα, Κύριε, εσύ ο γεωργός ο καλός, εσύ που μπορείς. Εσύ που μπορείς, να μου αλλάξεις το χωράφι αυτό. Θέλω να θελήσω, θέλω να αλλάξω. Δε μπορώ μόνος μου. Γιατί αυτό είναι το χωράφι της ψυχής μου. Ακατάλληλο, στεγνό, ξερό σαν την έρημο. Σαν κάτι χωράφια που έχει να βρέξει χρόνια και έχουν σκάσει. Έχουν ανοίξει, έχει ανοίξει η γη και βλέπεις μέσα, μέσα στη γη τα έγκατά της και δεν μπορεί να πιάσει κανένας σπόρος: ούτε η αγάπη ούτε η ταπείνωση φυτρώνει μέσα μου ούτε η ελεημοσύνη ούτε η καλοσύνη. Σκληρός έχω γίνει.
Και λέει ο Χριστός: δε σε μαλώνω γι'αυτό. Για αυτό που είσαι. Σε μαλώνω για αυτό που δεν γίνεσαι! Και μπορείς να γίνεις, αν μου δώσεις την άνεση, την δυνατότητα να μπω στην ψυχή σου, να μπω στο χωράφι σου και να στο φτιάξω. Θέλεις; Θέλεις;

απόσπασμα απ'το βιβλίο του π.Ανδρέα Κονάνου "Δυνάμωσε την ψυχή σου", εκδ. Σωματείο Παναγία Γάλαξα η Θαλασσοκρατούσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου