Disable_right_click


Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Καρδία συντετριμμένη

Όποιος δεν περάσει απ'την φωτιά της δοκιμής, δεν ένοιωσε αληθινά τι είναι η ζωή, και γιατί ο Χριστός είπε: "Εγώ είμαι η ζωή", κι γιατί είπε "μακάριοι οι πικραμένοι γιατί αυτοί θα παρηγορηθούνε". Όποιος δεν απελπίστηκε απ'όλα, δεν τρέχει κοντά στον Θεό, γιατί λογαριάζει πως υπάρχουνε και άλλοι προστάτες γι'αυτόν, παρεχτός του Θεού.
Αδέρφια μου, δώστε προσοχή στα λόγια μου! Έτσι που βλέπετε, έβλεπα κι εγώ και θαρρούσα πως έβλεπα. Μα τώρα κατάλαβα πως ήμουνα στραβός και κουφός και ποδαγρός. Μετά χαράς δέχουμαι κάθε κακοπάθηση, γιατί αλλιώς δεν ανοίγουνε τα μάτια στο αληθινό φως, μήτε τ'αυτιά ακούνε τα καλά μηνύματα. Μήτε τα πόδια περπατάνε στο δρόμο που πάγει εκεί όπου είναι η αιώνια πολιτεία του Χριστού, εκεί που βρίσκουνε ειρήνη και ανάπαψη οι αγαπημένοι του.
Όποιος δεν καταλάβει πως είναι απροστάτευτοςκι έρημος στον κόσμο τούτο δεν θα ταπεινωθεί. Κι όποιος δεν ταπεινωθεί δεν θα ελεηθεί. Η λύπη της διάνοιας, μάς σιμώνει στον Θεό. Γι'αυτό, δεν θέλω καμιά καλοπέραση. Καρδία συντετριμμένη.

(Απόσπασμα απ'το βιβλίο του Φ.Κόντογλου "Ευλογημένο καταφύγιο", εκδ.Ακρίτας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου