Disable_right_click


Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Η φωτογραφία της εβδομάδας


12 σχόλια:

  1. Δε χωρούν σχόλια εδώ.. Καλο μήνα φίλε μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσα συνθήματα και να γραφτούν στους τοίχους τούτος ο λαός δεν θα ξυπνήσει ...Ακούγομαι απαισιόδοξη; Απογοητευμένη είμαι!
    Καλημέρα Σεβάχ .Καλή Κυριακή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Αριστέα μου, όλοι έχουμε τα πάνω μας και τα κάτω μας...
      Εύχομαι να σου περάσει η απογοήτευση το συντομότερο!
      Καλή μέρα να'χεις!
      Never stop hoping.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και Καλή Κυριακή!
    Πολύ όμορφο και εύστοχο το μήνυμα της φωτογραφίας Σεβάχ!
    Σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! καλημέρα Καρπαθάκι μου!
      Σ'ευχαριστώ.
      Καλή συνέχεια και να περνάς χαρούμενα στην όμορφη Κάρπαθο
      :)

      Διαγραφή
  4. Οι περισσότεροι όμως φαίνεται πως αγαπούμε πολύ το τραγούδι..."μη με ξυπνάς απ'τις 6,πριν ακόμη ο ήλιος να φέξει..."!! Εύχομαι σύντομα να αφυπνιστούμε,κυρίως πνευματικά,γιατί ποτέ δεν είναι αργά για θαύματα!!!! :)
    Καλημέρα,όμορφη και δημιουργική.Καλό μήνα,καλό φθινόπωρο να έχουμε και καλή εκκλησιαστική χρονιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, ποτέ δεν είναι αργά για θαύματα!
      Θα'ταν ωραίο αν υπήρχε γραμμένο σε τοίχο!


      Καλό μεσημέρι Άννα-Μαρία! Καλή χρονιά, καλή Κυριακή, καλό μήνα!Καιρό είχαμε να σε δούμε :)

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα...δυστυχώς εμείς ξυπνάμε όταν είναι ήδη αργά, ξυπνάμε κάποια μέρα και καταλαβαίνουμε ότι πέρασε η ζωή μας......πρέπει να αλλάξουμε τρόπο σκέψης, νοοτροπία, να αλλάξουμε τρόπο ζωής....καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ναι, είμαι και σήμερα ζωντανός! Μπορώ να σηκωθώ και να κάνω τη σημερινή μέρα την πιο όμορφη της ζωής μου!" Αυτά λέω στον εαυτό μου, καλέ μου φίλε, για να το πιστέψω και να προσπαθώ.

      Καλό μεσημέρι να'χεις!

      υγ: Πάντως, τίποτα δε θα'ταν το ίδιο χωρίς την όμορφη παρέα σας :)

      Διαγραφή