Disable_right_click


Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Εμπρός, ψυχή μου!

Ο θάνατος άρχεται εκδειματούσθαι 
την προς αυτόν σου άφιξίν, Χριστέ, αισθόμενος.
Ως ζωή γαρ φρούδον αυτόν δείξεις τοις πέρασιν.

Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν τα Πάθη του Χριστού. Ο θάνατος, ο άδης, χαίρονται ακόμη νομίζοντας πως η εξουσία τους θα συνεχίσει να είναι αιώνια! Να, όμως, που σιγά-σιγά όλα θ'αλλάξουν. Το τρίστιχο στην αρχή (που είναι από τον Όρθρο της σημερινής ημέρας) αναφέρεται στον Λάζαρο. Η κοίμησή του θα είναι η αρχή του τέλους για το βασίλειο της φθοράς και τους σκότους!

Εμπρός, λοιπόν, ψυχή μου! Σκύψε λίγο παραπάνω στα νοήματα των ημερών. Μη μένεις ρηχή, ξερή, τυπική, αμέθυστη. Έντεινε τον αγώνα σου! Πλάτυνε τη συγχωρητικότητά σου! Αύξησε την προσευχή σου! Πλάτυνε την καρδιά σου!

Σε λίγο μπαίνουμε Μ.Εβδομάδα. Και μετά η Ανάσταση!! 



1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα φίλε μου, χθες σκέφτηκα πόσο άλλαξε για τους ανθρώπους η αναμονή αυτής της Μ. Εβδομάδος. Θυμάμαι την προετοιμασία στο σπίτι καιρό πριν, εμένα μικρούλα να πηγαίνω καθόλη την περίοδο αυτή στην εκκλησία με το μικρό μου βιβλιαράκι να παρακολουθώ μερικές φορές ψάλλοντας μέσα από τα ...δόντια μου σιωπηλά την ακολουθία. Θυμάμαι πως την Μ.Πέμπτη αργά το βράδυ στην Αγ. Βαρβάρα στόλιζα επιχρόνια όλη τη νύχτα τον Επιτάφιο γυρνώντας ξημερώματα...αργότερα με τον άνδρα μου στην ίδια εκκλησίασαν..αρχηγός πλέον της ομάδας των κοριτσιώ να δίνω εντολές στολίσματος λόγω...διπλώματος στη τέχνη. Άλλαξαν πολλά και με στεναχωρεί, έχω ενοχές που συμμετέχω ακουσίως σε αυτή την αλλαγή εκ μέρους μου. Φίλε μου Καλή μας Εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή