Disable_right_click


Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

Δεν ξέρω τι να πω στην προσευχή μου.

 ΄Δεν ξέρω τι να πω στην προσευχή μου’. Είναι μια φράση που την έχω ακούσει από άλλους. Αλλά πολλές φορές κι εγώ έχω πιάσει τον εαυτό μου να την σκέφτεται.

Ε λοιπόν, ο Χριστός μας έχει την απάντηση στο θεϊκό βιβλίο, την Καινή Διαθήκη. Εκεί (Λουκά κεφ.11, στ. 1-14) λέει -σε νεοελληνική μετάφραση- ο ίδιος ο Κύριός μας τι μπορούμε να λέμε:

«Πατέρα μας,

Που βρίσκεσαι στους ουρανούς,

Κάνε να σε δοξάζουν όλοι ως Θεό,

Κάνε να έρθει η Βασιλεία σου,

Κάνε να γίνει το θέλημά σου

Και από τους ανθρώπους 

Όπως γίνεται από τις ουράνιες δυνάμεις.

Δίνε μας κάθε μέρα τον απαραίτητο για τη ζωή μας άρτο.

Συγχώρεσε τις αμαρτίες μας,

Γιατί κι εμείς συγχωρούμε όλους όσους μας φταίνε.

Και μη μας αφήσεις να πέσουμε σε πειρασμό,

Αλλά γλίτωσέ μας από τον πονηρό».

(Η μετάφραση είναι από την ‘Ελληνική βιβλική εταιρία’)

Δεν είναι άλλη από την γνωστή σε όλο τον κόσμο προσευχή ‘Πάτερ ημών’. Που μπορούμε να τη μελετήσουμε σε βάθος. Που μπορούμε να την κάνουμε βίωμά μας. Που μπορούμε να την ψελλίζουμε με πίστη και ειλικρίνεια.

Αυτή η προσευχή τα έχει όλα. 

Ας προστρέχουμε στην πατρική Του αγκαλιά προσευχόμενοι με αυτόν τον τρόπο.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου