Disable_right_click


Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Να σου πω κάτι από την καρδιά μου

Σάββατο σήμερα. Κι ήθελα να σου πω κάτι και σκεφτόμουν να στο γράψω τη Δευτέρα. Αλλά η αγάπη σου μ'έκανε να βιαστώ να στο γράψω σήμερα.
Ήθελα να σ'ευχαριστήσω για όλα τα mail, τα σχόλια, τις ευχές, τις αντιρρήσεις και τις προτροπές σου. Ήθελα να σου πω πόσο με συγκινείς κάθε φορά, φίλε/η, με το ενδιαφέρον σου. Πραγματικά έχω μείνει άναυδος μπροστά στο μεγαλείο της ψυχής σου και της αγάπης σου! 
Τι άλλο να πρωτοπώ δε ξέρω! Ποτέ μου δε φαντάστηκα πως θα τόσοι μα τόσοι πολλοί άνθρωποι θα εύχονταν για τη δικιά μου ψυχή. 
Νιώθω μια ασπίδα προστασίας πνευματικής να με προστατεύει, να με συντροφεύει σε κάθε μου βήμα. Αληθινά! (Όπως σου'χα γράψει π.χ. κι εδώ). Ένα πρωτόγνωρο άγγιγμα ψυχής. 

Μπορεί με τους πιο πολλούς να μη βρεθούμε ποτέ face to face, μα η αγάπη σου, άγνωστε καλέ μου φίλε/η, είναι αληθινή. Και τη νιώθω κάθε μέρα που μου ξημερώνει. Και χαμογελάω! Και είμαι ευτυχισμένος!

Για όλα αυτά,

σ'ευχαριστώ!

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα !!!
    Να είσαι καλά για τα όμορφα σου λόγια !! Συνέχισε ΤΗΝ ΑΟΡΑΤΗ ΓΩΝΙΑ ΣΟΥ , που για την δική μας την ψυχή είναι ορατή και ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ !! Η αγάπη του Χριστου ενώνει τους ανθρώπους , μας δυναμώνει..
    Ολοι προσευχόμαστε για το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ..κι εσύ να προσεύχεσαι και για ΕΜΑΣ!!!
    Και να χαμογελάς .... έτσι απλά !!!
    ΔΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σεβάχ καλησπέρα!! Σ'έχω χάσει λίγο τελευταία, ελπίζω να είσαι καλά!!
    Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εδώ μέσα που ενδιαφέρονται αληθινά και το καταλαβαίνεις αυτό.. Έχω γνωρίσει από κοντά πάρα πολλούς και προτρέπω όλους σας να το κάνετε γιατί δε ξέρετε τι χάνετε..! Καλό σαββατοκύριακο να έχεις και εμείς σ'ευχαριστούμε για την τόσο ευγενική παρουσία σου στο χώρο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά. Όντως η επικοινωνία είναι ωραίο πράγμα :)
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Να είσαι πάντα καλά ! Και η ευγνωμοσύνη που ξεχειλίζει από τη ψυχή σου , να γίνεται ύμνος δοξολογίας και ευχαριστίας προς Τον Ουράνιο Πατέρα και Δημιουργό ! Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμείς ευχαριστούμε για όλα...και για το όμορφο μπλογκ σου - θεματολογία.. Ο Θεός μαζί σου και μαζί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Σεβάχ!!Κι εμείς σε ευχαριστούμε για τα τόσα όμορφα που μας μοιράζεσαι και για την ηρεμία που παίρνουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμείς σ'ευχαριστούμε που αφιερώνεις και σε μας λίγο από το χρόνο σου :))))
    Ο Θεός να σ' έχει πάντοτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ωραιοζήλη μου!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή