Disable_right_click


Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Ξενάγηση στ'αστέρια



Αν ήξερες πόσο θέλω να στο πω
μου'χουν λείψει οι νύχτες
τ'αθόρυβα των στιγμών τους

όλα τότε βγάζουν τις μάσκες τους
το καράβι ξεκινά μυστικά
κι ο κόσμος κρατά την ανάσα του

να ταξιδέψω θέλω στ'αστέρια
η γη αυτή δε μου αρκεί
το βλέμμα μου γεμάτο ουρανό

κάθε αστέρι κι ένα κερί
κάθε στιγμή μοναδική
αέρινο άγγιγμα η ζωή μου

ξενάγηση στ'αστέρια
αληθινή ξενάγηση
ζωή δίχως μεταμφίεση

ο κόσμος μου είν'εκεί
τ'ακούς; 
εκεί

υπάρχω ακόμα


υγ1: Ακόμη να φανεί ο ήλιος... Ξεκινώντας για τη δουλειά, σου εύχομαι καλημέρα. Να θυμάσαι πως η αγάπη Του είναι παντού. Πιο πολύ εκεί που δε φαίνεται...

υγ2: Ευχαριστώ πάαααρα πολύ όλους τους φίλους κ φίλες για τα mail, σχόλια, μηνύματα που μου στέλνετε. Ο χρόνος μου ο ελεύθερος είναι συρρικνωμένος και γι'αυτό δεν σας απαντώ. Συγγνώμη από καρδιάς ζητώ!! Τα διαβάζω όλα όμως :)

5 σχόλια:

  1. Όμορη η ξενάγηση φίλε μου....καλό σου μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νάσαι πάντα καλά και να μοιράσεσαι μαζί μας τα όμορφα λουλούδια του κήπου της ψυχής σου ! Σ΄ ευχαριστούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η ξενάγηση σου!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι όμορφες οι νύκτες-η ηρεμία, η γαλήνη, η ησυχία γεμίζουν την ψυχή...
    Και όταν ξυπνάς γιατί σε χρειάζεται το μικρό σου, και όταν ξενυχτάς μαζί του, πάλι είναι όμορφες, παρ΄όλο που είναι εξαντλητικές.
    Και καθώς μεγαλώνει, αναπολείς τις υπέροχες στιγμές που πέρασες μαζί του και λες- άξιζε τον κόπο το ξενύχτι, άξιζε που προσπάθησα και πέτυχα να το θηλάσω.
    Γιατί η αγάπη που σου ανταποδίδει, μετά από όλα όσα έχεις κάνει για αυτό, αξίζουν όσο τίποτα άλλο πάνω στη γη.
    Και λες, μακάρι να συνεχίσει αυτή η τόσο τρυφερή σχέση για πάντα...
    Έχει ο Θεός!!!...
    (συγχωρέστε με, ίσως το σχόλιό μου δεν έχει πολλή σχέση με την ανάρτηση...ίσως να αφορά μόνο μητέρες. Η αναφορά στις νύχτες με έκανε να γράψω για τις νύχτες που ζω αυτό τον καιρό )

    ΑπάντησηΔιαγραφή