Disable_right_click


Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Στην πόλη τ'αποσπερίτη

Φιδογυριστά στενά με πέτρα. Ολόλευκα μικρά σπιτικά, γλαφυρά ταίρια με τα σύννεφα. Ο αέρας, ταξιδιώτης κι αυτός, σεργιανίζει καλησπερίζοντας από γειτονιά σε γειτονιά.
Δεξιά κι αριστερά σπίτια με καθαρές σκεπές και γαλάζια παραθυρόφυλλα.
Το βλέμμα μου ακολουθεί ψηλαφιστά την κατηφόρα μέχρι που μ'αγγίζει το ταραγμένο γαλάζιο της θάλασσας. Συνάντηση πρωτόγνωρη. Δυο προσευχές και μια ευχή.
Ο ήλιος, ποιητής και στιχουργός, εδώ και ώρα έχει βυθιστεί στο αλμυρό του καταφύγιο στην άκρη του ορίζοντα. Λένε πως τα πι'όμορφα μυστικά από κει ξεκινούν. Μα δε μπορείς να τα δεις. Μονάχα τα αισθάνεσαι σαν έρθουν με τα κύματα ν'αράξουν απαλά στην ακρογιαλιά. 
Στο δειλινό.
Στην πόλη τ'αποσπερίτη.

7 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΣΕΒΑΧ.ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΟΛΟ ΠΑΣΤΡΑ ΣΟΚΑΚΙΑ.ΛΟΥΛΟΥΔΙΑΣΤΕΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΑΝΑΣΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ!ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ.ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕΣ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΝΗΣΑΚΙ ΜΟΥ!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙ'ΑΥΤΟ!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΩΝΙΑ ,ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΑΛΑΓΜΑΤΙΕΣ ΓΑΛΗΝΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ!Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!ΘΕΕ ΜΟΥ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Ι ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ,ΠΟΣΟ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ!ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΜΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΕΩΡΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί θα γίνει με το μυθιστόρημα του γερο-Σεβάχ, ακόμα να το στείλεις; :)

    Καλό ξημέρωμα αδερφέ. Εκεί, όταν χαράσσεται το δαχτυλίδι του ήλιου στην άσφαλτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι εκπληκτικό το πως μερικές φορές τα λόγια μπορούν να μιλήσουν κατευθείαν στην ψυχή....!
    Καλό ξημέρωμα φίλε μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα ταξιδευτή,

    όταν πέρα από το ταλέντο υπάρχει και πνεύμα.. συντροφευμένο με αγάπη και ευγένεια ψυχής.. τότε το αποτέλεσμα είναι αβίαστο όπως η αναπνοή..
    τα σέβη μου Θαλασσινέ..
    έχω την τύχη να ζω αυτήν την ομορφιά που περιγράφεις... εδώ στις γειτονιές του Αιγαίου.. και από πρώτο χέρι σου υπογράφω πως καλύτερα δε θα μπορούσες να το "ζωγραφίσεις".. μπήκα στην εικόνα..
    μπόρεσα να δω .. το δειλινό.. ν'ακούσω.. το κύμα.. να νιώσω το χάδι απ'το θαλασσινό αεράκι στο πρόσωπο.. να μυρίσω.. το ιώδιο.. και να γευτώ την αλμύρα της αστείρευτης υδάτινης Θεάς..

    η Εντέλεια & το Φως μόνο ευχές φέρνουν στα χείλη..

    καλημέρα και καλή δύναμη σε όλους

    https://www.youtube.com/watch?v=3Ai1iXvFqig

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπράβο σου βρέθηκα εκει στα κύματα
    μπράβο σεβάχ
    σε καλημερίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τώρα μόλις κατάλαβα τι είναι το μπλογκ σου Σεβάχ...μόλις τώρα.
    είναι μια Προσευχή ,για τον ανθρωπο ,την αγαπη ,την ομορφια τον πόνο τη ζωή ...
    που την μοιράζεσαι και με μας.
    γι αυτό μας αρέσει ...
    να εύχεστε...

    Χάρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΜΥΣΤΙΚΑ! ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ...
    ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΝΑ ΑΡΑΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΑ! ΙΣΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή