Disable_right_click


Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Hi from Eindhoven, NL!

Ηλιοβασίλεμα στη λίμνη

Την ίδια μέρα, άλλη photo με μια πάπια

Μια βόλτα στο στολισμένο κέντρο! Από πίσω με μπλε γράμματα, το παλιό εργοστάσιο του Φίλιπς. (είναι η κεντρική πλατεία του Αιντχόφεν, από κάτω, όλη η πλατεία είναι ένα μεγάλο πάρκιν ποδηλάτων, γιατί μη ξεχνάμε ότι ζούμε στην Ολλανδία!)

Και μιας και είπαμε Ολλανδία, τι άλλο παράγει αυτή η χώρα; Λουλούδια!

Λουλούδια. Και πάρα πολλά.

Το όνειρο κάθε μικρού παιδιού σαν δώρο Χριστουγέννων.

Πολλούς χαιρετισμούς απ'τον κρύο βορρά!


Μια όμορφη παρουσίαση των πολύ καλών μου φίλων Π+Φ. Eindhoven, Netherlands.
Αδέρφια, σας ευχαριστούμε πάρα, πάρα πολύ!!!

21 σχόλια:

  1. Εγώ κόλλησα στο ηλιοβασίλεμα.......τέλειο!
    Ευχαριστούμε :)
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η παπίτσα κάνει βόλτα όπως βλέπω Σεβάχ μου! Να είσαι καλά όπου και να είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε, απολαμβάνει κι αυτή απ'ό,τι φαίνεται :)
      Καλό απόγευμα, γλυκιά μου αχτίδα!

      Διαγραφή
  3. ταξιδεψε μας μακρυα, γιατι τα δικα μας ταξιδια ειναι λιγο εγγυτερα σε αποσταση, οποτε ας χαρουμε με τις φωτογραφιες σου!
    να περνας υπεροχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή έχω πάει Ολλανδία και μάλιστα Χριστούγεννα, έχω να πω ότι είναι πολύ κουκλίστικη χώρα (και είχα περάσει υπέροχα!) Καλό μεσημέρι φίλε Σεβάχ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου, μου θύμισες το σχόλιο της Χριστίνας στη φώτο του Άμστερνταμ!
      Καλό απόγευμα :))

      Διαγραφή
  5. Μακάρι να μπορούσα να τα δω όλα αυτά με τα μάτια μου, αλλά νομίζω οι φωτογραφίες σου επαρκούν. Ονειρικά ολα
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περασα να αφησω την καλημερα μου και να ευχηθω καλο σκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρες πολλές, Κική μου!!!
      Σ'ευχαριστώ που ζεσταίνεις τη γωνιά με τις όμορφες ευχές σου τόσο τακτικά :)

      Διαγραφή
  7. Αχ πόσο μου αρέσουν αυτά τα ποστ! Βλέπεις δεν υπάρχει ευκαιρία για απόδραση οπότε την κάνω μέσα από τις φωτογραφίες!
    Να ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου τα παιδιά για τις φωτογραφίες, αλλά και εσένα που τις φιλοξένησες!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου, θα κάνω ό,τι μπορώ για να συγκεντρώσω κι άλλες παρόμοιες αναρτήσεις. Η βλακεία είναι ότι ενώ έχω ταξιδέψει κ ταξιδεύω συνεχώς ποτέ δεν ασχολήθηκα σοβαρά με τη φωτογραφία. Από εδώ κ πέρα θα αλλάξω ρότα :)

      Διαγραφή
  8. Φοβερες οι φωτογραφιες!!!!!!
    ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ, καλέ μου φίλε, που με επισκέπτεσαι!!
      Επίσης!! Να'σαι γερός κ χαρούμενος :)

      Διαγραφή
  9. Σεβαχ να Εισαι Καλα Νοιωθω οτι Ταξιδευω Νοερως και εγω μεσα απο τις Ομορφες σου Αναρτησεις, να Εχεις μια Ευλογημενη Νεα Εβδομαδα!!!Οι Φωτογραφιες ειναι Οντως Μαγικες!!!

    Γωγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη παρουσίαση...
    Με ξετρέλαναν τα λουλούδια!
    Να ένας λόγος που θα ήθελα να πάω εκεί...πάντως δεν είναι ο μοναδικός!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα φετινά Χριστούγεννα ας στρέψουμε το βλέμμα, την καρδιά και την προσευχή μας, στα παιδιά του Ντονέτσκ
    http://opaidagogos.blogspot.gr/2014/12/blog-post_22.html

    Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα,
    με τον Χριστό γεννημένο στην ψυχή και στη ζωή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή