Disable_right_click


Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Άσε με να'ρθω μαζί Σου.

Άσε με να'ρθω μαζί Σου.
Στον τάφο Σου τον τόσο παρηγορητικό.
Μάθε με να'ρχομαι κοντά Σου.
Τα δάκρυά μου να γίνονται λουλούδια του Παραδείσου.

Να έρθω;
Να έρθω, Κύριε;
Να έρθω με όλη μου την ασημαντότητα, την τόσο σημαντική για Σένα;

Άσε με να'ρθω μαζί Σου.
Άσε με να'ρθω και ν'αφήσω εκεί
τον σκληρό μου χαρακτήρα,
τις βρισιές μου,
τον εγωισμό μου,

Μάθε με να αντέχω
να καταλαβαίνω
να ξεπλένω σαν την πόρνη
το τετέλεσται των βδελυρών παθών μου.

Μάθε με να βλέπω
τα αγκάθια της ψυχής μου
που τα φοράς στο θεϊκό Σου κεφάλι.

Μάθε την άνυδρή μου ψυχή
να δέχεται τους αιμάτινους θρόμβους Σου.

Οι φτυσιές μου,
οι κακίες μου,
τα καρφιά μου.
Αυτά σε σταύρωσαν.
Και πέθανες για μένα.
Για μένα.

Άσε με να'ρθω μαζί Σου.
Για να μου χαρίσεις τη δύναμη
ώστε να δει η παγωμένη μου καρδιά
το μονοπάτι προς το Φως.
Άσε με να'ρθω μαζί Σου.
Για να αγγίξω στο θάνατό Σου
τη γλύκα της Ανάστασης.

11 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση φίλε μου
    με γλυκιές σαν το έαρ σκέψεις

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση Σεβάχ, με αγάπη, ειρήνη, χαρά!!
    Πολύ όμορφα τα ΄λόγια σου.... να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε μου εύχομαι Καλή Ανάσταση στη ψυχή, στο σπίτι και τη ζωή σου όλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση Σεβάχ μου!
    Αγάπη στις καρδιές μας πάνω απ 'ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή Ανάσταση, Σεβάχ!

    είθε να αγγίξουμε την "γλύκα της Ανάστασης"...

    πολλές ευχές,
    Αλεξ΄΄ια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη !
    Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη στις καρδιές μας!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...Και άσε με Χριστέ μου να σου δώσω μια απο εκείνες τις συνηθίσμένες υποσχέσεις μου πως δε θα Σε ξανασταυρώσω... Αυτές τις υποσχέσεις που δέχεσαι με τόση αγάπη και εγώ δίνω με χείλη αμαρτωλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ομορφο.... ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Σεβάχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα φιλε μου! περασα να ευχηθω χρονια πολλα! Χριστός Ανέστη! υγεία αγάπη και χαρά σε όλο το κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "...καὶ ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ· ὁ Κύριός μου καὶ ὁ Θεός μου. λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ὅτι ἑώρακάς με, πεπίστευκας· μακάριοι οἱ μὴ ἰδόντες καὶ πιστεύσαντες.
    Ιωάν. κ’ 28-29


    Χριστός Ανέστη Σεβάχ!! Και χρόνια πολλά με υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή