Disable_right_click


Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Να προσέχω την αγάπη μου

...και λαμπρυνθώμεν τη πανηγύρει
και αλλήλους περιπτυξώμεθα...

Χριστός ανέστη! Χρόνια πολλά! Εύχομαι να είσαι καλά και να ελπίζεις. Σήμερα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου μια σκέψη μου με αφορμή το θέμα της αγάπης και το πόσο σημαντική είναι η γλυκιά παρουσία της διάκρισης. Αγαπάμε. Ή λέμε πως αγαπάμε. Αλλά πόσο καθαρή είναι αυτή η αγάπη μας; Πόσο προσέχουμε τον άλλον άνθρωπο; 

Αλλιώς αγκαλιάζεις ένα μικρό φρεσκοφυτεμένο δεντράκι που τα βλασταράκια του τώρα ανθίζουν κι αλλιώς αγκαλιάζεις έναν πλάτανο αιωνόβιο που έχει κορμό μεγαλύτερο απ'την έκταση της αγκαλιάς των χεριών σου.

Αγαπάς. Θες να αγαπάς. Θέλω ν'αγαπώ. Απλά κάποιες φορές νιώθω αδέξιος στην αγάπη μου. Τότε θέλω να βουτώ λίγο την αγάπη μου μέσα στο πανέμορφο άρωμα της παρουσίας Του. Να εμποτίζω τις κινήσεις μου με προσευχή. Να Του λέω: "Χριστέ μου, έλα να με βοηθήσεις, να μάθω ν'αγαπώ αληθινά. Χωρίς η αγκαλιά μου να πνίγει, να πληγώνει τον άλλον".

Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, τα mails σου, την προσευχή σου. Νιώθω μέρος μιας μεγάλης όμορφης παρέας. Που απλώνεται σ'όλο τον κόσμο! 

Είμαστε όλοι μαζί. Με συναλληλία, όμορφη ενωτική συναναστροφή! Στην ίδια γη κατοικούμε, στον ίδιο κόσμο, στο ίδιο ποτήρι της Θείας Κοινωνίας συναντιόμαστε μυστικά κι αληθινά. Στο ποτήρι της Κοινωνίας μαζί Του. 

Καλή δύναμη :)


2 σχόλια:

  1. Αληθώς Ανέστη φίλε μου, με υγεία ,αγάπη και Ευλογία Κυρίου στη ζωή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ανέστη", τι σημαίνει δηλαδή;Μήπως σημαίνει ότι μπορώ κι εγώ να ζω με αυτή την αγάπη, που με πλύνει από τον πόνο του ναρκισσισμού;Μήπως "ανέστη"και μέσα τον εαυτό μας;Κι ανοίγεται η καρδιά μας;Κι απελευθερώνεται η καρδιά μας;και μας επιτρέπεται τελικά να στραφούμε προς τον συνάνθρωπο; Σας ευχαριστώ.Χριστίνα της Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή