Disable_right_click


Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Μικρή αυτοσχέδια προσευχή

Παναγιά μου, μάνα μου
αγκαλιά μου στοργική

γαλήνεψε τον πόνο μου
ηρέμησε την ψυχή μου

Πολλά τα πάθη μου,
τυφλός είμαι, ανήμπορος

Πώς να δω το φως Σου;
Πώς ν'ατενίσω τον Υιό Σου;

Πώς να σε παρακαλέσω,
όταν ζοφώδες με κυκλώνει 
το χάος της αθυμίας μου;

Παναγιά μου, μάνα μου,
αγκαλιά μου στοργική,

γαλήνεψε τον πόνο μας
ηρέμησε τις ψυχές μας.

Παιδιά σου είμαστε
κι ας το ξεχνούμε.

Υπεραγία Θεοτόκε,
Δέσποινα αειπάρθενε,
φύλαξέ μας, σώσε μας.

2 σχόλια:

  1. Πραγματικά Υπέροχη και Εξαιρετική.

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα λόγια που ταιριάζουν στην κάθε ψυχή !!! Σας ευχαριστούμε πολύ που μοιραστήκατε μαζύ μας την όμορφη αυτή προσευχή !!! Η Παναγία μας να σας σκέπει πάντα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή