Disable_right_click


Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

Τι κρύβεται πίσω από τις εντολές του Θεού

Κάποια στιγμή ένιωσα μέσα μου 

μία απίθανη ελευθερία.


Ένιωσα ότι δεν έχω εχθρούς, ότι και αυτοί που με πολεμούσαν ήταν απλά άρρωστοι άνθρωποι, όπως κι εγώ.

Ένιωσα ότι μπορώ να σε αγαπώ κι όταν δεν με αγαπάς, μπορώ να σε σέβομαι κι όταν δεν με σέβεσαι, μπορώ να σε εκτιμώ κι όταν δεν με εκτιμάς.

Και τότε είμαι ελεύθερος, τότε χορεύω στον δικό μου τον ρυθμό και όχι στον δικό σου, γι’ αυτό και είμαι ελεύθερος.

Και το ένιωσα αυτό, πρώτον σαν δωρεά Θεού και δεύτερον σαν αποκάλυψη τού τι κρύβεται πίσω από τις εντολές Του. Κρύβεται η ελευθερία, κρύβεται η ευλογία, κρύβεται η χαρά.

του μακαριστού μητροπολίτη Σιατίστης Παύλου

Αναδημοσίευση από https://www.vimaorthodoxias.gr/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου