Disable_right_click


Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Συνέντευξη μ'έναν πρώην χρήστη ναρκωτικών

- Τι σ'έκανε να καταφέρεις ν'αλλάξεις;
- Ως τώρα, το μόνο που με ένοιαζε ήταν το πώς θα βρω λεφτά για τη δόση μου... Κανένας δεν μπορούσε να με βοηθήσει. Είχα απελπιστεί... Δεν πίστευα ότι μπορούσα να τα καταφέρω. Αλλά κάποιος μου μίλησε για το Θεό... Και αυτό μ'έσωσε.
- Τι εννοείς;
- Από τότε και μετά, έμαθα να εξαρτιέμαι απ'τον Θεό. Στη ζωή μου τα έχω κάνει όλα. Τα έχω ζήσει όλα. Τίποτα και κανένας δεν με βοήθησε να ξεφύγω απ'τα ναρκωτικά όσο ο Θεός.
- Πώς νιώθεις τώρα;
- Νιώθω ότι αν είμαι κοντά του (σσ: στον Θεό), τότε αυτός έχει το βάρος. Όταν όμως εγώ απομακρύνομαι από αυτόν, νιώθω ότι εγώ παίρνω όλο το βάρος πάνω μου. Και πόσο βάρος ν'αντέξω εγώ; Ένας αδύναμος άνθρωπος είμαι.Το βλέπεις και συ...
Ποιος είναι ο στόχος σου από δω και πέρα;
-  Στόχος μου είναι να μένω πάντα κοντά του. Γιατί τότε νιώθω ασφαλής.
- Κάποια συμβουλή θα μας δώσεις;
-  Ναι. Πρώτον, μακρυά απ'το τσιγάρο και τα ναρκωτικά. Και να διαβάζετε το ευαγγέλιο. Όσο το διαβάζεις, τόσο περισσότερο καλό κάνεις στον εαυτό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου