Disable_right_click


Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Οι γύρω μου και εγώ


Ο μεγαλύτερός μας φόβος δεν είναι ότι είμαστε ανεπαρκείς. Ο μεγαλύτερος φόβος μας είναι ότι είμαστε πέραν κάθε μέτρου ισχυροί. Είναι το φως μας και όχι το σκοτάδι μας αυτό που μας τρομάζει.  Αναρωτιόμαστε ποιος είμαι εγώ για να είμαι λαμπρός, ταλαντούχος, θαυμαστός, υπέροχος. Μα εν τέλει ποιος είσαι εσύ που δεν είσαι όλα αυτά. Είσαι ένα παιδί του Θεού. Το να το παίζεις μικρός δεν εξυπηρετεί τον κόσμο! Δεν υπάρχει καμία φώτιση στο να συρρικνώνεσαι ώστε να μη νιώθουν οι άλλοι γύρω σου αβέβαια ή άβολα. Γεννηθήκαμε για να εκδηλώσουμε τη δόξα του Θεού που βρίσκεται μέσα μας. Όχι μέσα σε μερικούς από εμάς. Μέσα σε όλους μας. Καθώς αφήνουμε να λάμψει το δικό μας φως δίνουμε χωρίς να το συνειδητοποιήσουμε σε άλλους ανθρώπους την άδεια να κάνουν το ίδιο. Καθώς ελευθερωνόμαστε απ'τον δικό μας φόβο αυτόματα η παρουσία μας ελευθερώνει και τους γύρω μας.
Marianne Williamson

(Ευχαριστούμε πολύ το φίλο που μας το έστειλε!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου