Disable_right_click


Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Ώρα μυστική

Νύχτωσε πια για τα καλά. Έξω η υγρασία θαμπώνει τα τζάμια των αυτοκινήτων.
Θα'θελα, πόσο θα'θελα, να μπορούσα να δω πιο καθαρά τους ανθρώπους. 
Να κοιτάζω τα μάτια τους και να νιώθω την καρδιά τους. 
Θα'θελα, Χριστέ μου, να γίνω λιγότερο εγωιστής. 
Γιατί, το ξέρεις καλά, πληγώνω πολύ τους άλλους. Πολύ.
Θα'θελα να διώξω την υγρασία απ'τα παράθυρα της ψυχής μου.
Ν'αποχτήσω ελπίδα αιωνιότητας*.
Να κυλάει η ευχή μέσα στις φλέβες μου και 
να αναζωογονεί το είναι μου.
Αυτό το μουδιασμένο είναι μου.
Η νύχτα προσφέρεται....

Καληνύχτα, αδέρφια.

* φράση μιας φίλης μου

4 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Σεβάχ μου... τα είπαμε;; δεν θυμάμαι πια... έτσι που μπήκε η τεχνολογία στη ζωή μας χωρίς αυτήν νιώθω αποκομμένη από πολλά....
    (είχα πρόβλημα, τώρα όλα καλά!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε μπαγάσα τις σκέψεις μου διάβαζες; :)
    Αναρωτιόμουν πόσο δύσκολο καταλήγει να είναι να κοιτάζεις τον διπλανό σου στα μάτια και να μπορείς να νιώθεις το είναι του. Παράλληλα να μπορεί ο άλλος να σε κοιτά στα μάτια και να του εμφανίζεται η καρδιά σου.
    Σίγουρα όλοι κάποτε πληγώνουμε τους άλλους και αδικούμε και τους εαυτούς μας.
    Εύχεστε αδέρφια.

    Ταξιδιάρικη νύχτα και καλήν ημέρα να έχετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρες ζεστές και χαμογελαστές :)

    υγ: Καλή χρονιά, Μαριέλα μου!! Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή