Disable_right_click


Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Να μας κερνάει ουρανό

...κάτι σίγουρο κι ακέριο
σα να κρατάμε μες στα χερια μας
ολάκαιρο τον κοσμο.

Και μας πέρασαν για τρελους
για φαντασμενους
που αφησαμε τις εγνοιες
τα ονειρα τ'ατελειωτα
τους καημους, τα παθη, τα δακρυα
σ'ένα ποτηρι.

Μα ξερει η καρδια 
για ενα κομματι,
ενα κομματι ουρανο ψαλιδισμενο.
Αυτο έχουν μοναχα οι τσεπες μας.
Κι απο κει γεμισανε ζωη οι ζωες μας.

Δες,
οι παγωνιες τ'ουρανου 
γιναν τριανταφυλλα ξανα.
Οι καρδιες γεμισαν ηλιο κι ανοιξη.
Γιατι ειχαμε αυτο το ποτηρι.

Μας φτανει.
Απλά ειναι ολα,
χτύποι της καρδιας απλοι,
όπως απλά μαθαμε 
ν'αγαπαμε. Να ποναμε,
να γελαμε.Απλα.

Δεν ειναι τιποτα δικο μας.
Μια φτερωμενη μονάχα ματιά.
Απλή κι αυτη.
Που αγκαλιαζει τους γαλαξιες.

Ετσι μαθαμε.
Ενωμενα χερια, βηματα,
ζωές.
Απλά μάθαμε
να ζουμε.
Να μας κερναει ουρανο
ενα μοναχα ποτηρι.



υγ: Το τρίστιχο στην αρχή είναι απ'το ποίημα 'Πατρίδα' του Γιάννη Ρίτσου
υγ2: Έχω χαθεί εντελως, αδέρφια, το ξέρω. Δουλειά πολλή και ταξίδια μακρινά. Ευχαριστω θερμότατα για τα mail, τα μηνύματα, σχόλια και τις ευχές σας!! Είναι κάτι που μου δίνει πολλή χαρά και πολλή δύναμη!

14 σχόλια:

  1. καλημερα καλε μου φιλε!
    υπεροχηξ αναρτηση! γαληνια οπως παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική μου! Οι πρωινες σου ευχες παντα με γεμιζουν χαρα :)

      Διαγραφή
  2. είσαι εξαιρετικός , υπόκλιση και καλημέρα σε μια υπέροχη ανάρτηση, καλή δύναμη για τις δουλειές σου και μην ανησυχείς εδω έιμαστε και σε περιμένουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολα μου, σε ευχαριστω πολυ!
      Καλη δυναμη, καλε μου φιλε, σε ο,τι καλο κανεις!

      Διαγραφή
  3. Olá Graça e Paz.

    Parabéns pelo belo trabalho neste seu site.
    Já tornei-me vosso seguidor. Aproveitamos a oportunidade
    Para compartilhar também com vocês o nosso blog.
    Fiacremos felizes por vossa visita e mais ainda se seguir-nos.

    Atenciosamente

    Josiel Dias
    Mensagem Edificante para Alma
    josiel-dias.blogspot.com
    Rio de Janeiro
    Brazil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχο κέρασμα!

    καλή δύναμη
    να χαμογελάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τίποτα δεν είναι δικό μας... νοίκι πληρώνουμε, αλλά δεν ξέρω αν το συνειδητοποιούμε!Όλα τα υλικά αγαθά μένουν πίσω μας!Κι όπως φαίνεται, δε θέλουμε να τ' αποδεχτούμε!
    Πολύ όμορφη δημοσίευση και λόγια σαν εκείνα που-ανάμεσα στο τσουχτερό το κρύο-, ζητάς επίμονα τη ζεστασιά!!!
    Εύχομαι καλέ μου φίλε να 'σαι πάντα καλοτάξιδος, χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα και μην ευχαριστείς κάτι που βγαίνει αυθόρμητα μέσα απ' την καρδιά!!!:-)
    Γαλήνιες και ξεκούραστες βραδιές να περνάς!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Νικο μου!
      Να εισαι παντα καλα!
      Καλη δυναμη κι η Παναγια μαζι σου :)

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι που σε διαβάζω ξανά, καλέ μου φίλε κάθε σου ανάρτηση ένα φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω χαιρομαι πολυ που επικοινωνουμε! Γιωργια μου, να εισαι παντα καλα. Οι συμβουλες κ οι ευχες σου ειναι για μενα πολυτιμα μαργαριταρια :)

      Διαγραφή
  7. Μη μασάς Σεβάχ! Σε νοιαζόμαστε νοερώς! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινα μου, σε ευχαριστω!
      Ευχομαι η αγαπη της μανας μας Παναγιάς να σε συντροφευει παντα!

      Διαγραφή