Disable_right_click


Τρίτη 7 Αυγούστου 2018

Σελίδες ημερολογίου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

η ζωή προχωρά. Και θα συνεχίσει να προχωρά είτε εγώ το θέλω είτε όχι. Είτε ζω είτε αναχωρήσω απ'αυτό τον κόσμο. Θυμάμαι τα τόσα συναξάρια των αγίων που διαβάζονται καθημερινά στην εκκλησία μας. Κάθε μέρα και διαφορετικοί άνθρωποι. Άνθρωποι σαν κι εμένα, όμως και τόσο διαφορετικοί από μένα. Που τόλμησαν να σπάσουν τα δεδομένα της φθαρτότητας. Που έγιναν οι 'αναρχικοί' της εποχής του βάζοντάς τα με αυτοκράτορες ή ηγεμόνες. Που έγιναν παραδείγματα αγιότητας, δαμάζοντας τα πάθη τους. Που έγιναν σαν άγγελοι στη γη.

Αυτό θα'θελα κι εγώ. Να καταφέρω να ξεπεράσω τη 'λογική' της καθημερινότητας. Να αγκαλιάσω τις θεϊκές ηλιαχτίδες που πέφτουν καθημερινά στη ζωή μου και να ακολουθήσω το παράδειγμα όλων αυτών των αγίων. 

Θέλω το φως. Θέλω την αγνότητα. Αναζητώ την αγιότητα. Θα'θελα να μη μένω παραδομένη ψυχή, αλλά να σπάζω τις αλυσίδες μου και να ανοίγω τα φτερά μου ώστε να ζήσω όπως Εκείνος μου έδειξε με το γεμάτο Αγάπη παράδειγμά Του.

2 σχόλια: