Disable_right_click


Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024

Ο Χριστός είναι το ζητούμενο!

Αγαπητά μου αδέρφια, σας αφήνω ένα ωραίο απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα ομιλίας (πηγή άγνωστη) του γέρ.Αθανασίου, μητροπ.Λεμεσού για το πώς καλό είναι να σκεφτόμαστε :)
 
"Λες: "Δεν είναι έτσι που ήθελα τη ζωή μου!" Κι εγώ το βλέπω στην προσωπική μου ζωή. Δεν ήταν το όνειρο της ζωής μου να έρθω στη Λεμεσό να γίνω Μητροπολίτης. Ούτε το σκέφτηκα ποτέ μου.
Όμως ποιο είναι το ζητούμενο;
Το ζητούμενο είναι το Άγιο Όρος;
Είναι ο μοναχισμός; Η οικογένεια; Τα παιδιά;
Το σπίτι; Η δουλειά; Η υγεία ακόμα;
Το ζητούμενο δεν είναι αυτά όλα.
Αυτά είναι τα μέσα που θα μας πάνε στο ζητούμενο.
Το ζητούμενο είναι ο Χριστός. Ο Χριστός είναι το ζητούμενο.
Λοιπόν, άσε τις φαντασίες και τις ονειροπολήσεις και προσγειώσου εδώ που είσαι.
Είσαι σε αυτήν την πόλη,
με αυτά τα δεδομένα,
με αυτές τις δυνάμεις που έχεις, με αυτήν την ηλικία που έχεις, με αυτούς τους ανθρώπους που είσαι, με όλα όσα υπάρχουν τώρα στη ζωή σου και οφείλεις να κατεργαστείς τη σωτηρία σου".
 
Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος 
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου