Disable_right_click


Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024

Να μπαίνει ο ένας στη θέση του άλλου.

Αδέρφια μου, αγαπημένα, καλημέρα!Τι ωραίο το να μελετάς τα λόγια του Χριστού μας (την Καινή Διαθήκη) και τα λόγια των αγωνιστών του (των Αγίων μας!). Τι δύναμη και τι όμορφα παραδείγματα που μπορούμε να πάρουμε! Το απόσπασμα που ακολουθεί το διάβαζα τις προάλλες και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας.

(…) Και όταν κανείς σέβεται τον άλλον, τον ίδιο τον εαυτό του σέβεται και τότε τον εαυτό του δεν τον υπολογίζει, γιατί δεν έχει φιλαυτία αλλά φιλότιμο. Να μπαίνει ο ένας στη θέση του άλλου. Να σκέφτεται: « Αν ήμουν εγώ στη θέση εκείνου, πώς θα ήθελα να μου φερθούν; Αν ήμουν κουρασμένος, αν προσευχόμουν, θα ήθελα να χτυπούν έτσι τις πόρτες;» Όταν μπαίνεις στη θέση του άλλου, τα πράγματα αλλάζουν (…).

Απόσπασμα απ’το βιβλίο «Γέροντος Παισίου Αγιορείτου Λόγοι Α’, Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο», εκδ. Ι.Ησυχαστήριον ‘Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος’ Σουρωτή Θεσσαλονίκης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου