Disable_right_click


Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Βάλε ελπίδα και χαμόγελο στη ζωή σου

Καλημέρα φίλοι μου.
Μου έστειλε ένας γνωστός μου mail και μου έλεγε το πόσες δυσκολίες περνάει... Απίστευτες δυσκολίες. Και εκεί που πήγαιναν λίγο καλύτερα τα πράγματα, ήρθαν ακόμα περισσότερα προβλήματα....
Αυτό το mail με έβαλε σε πολλές σκέψεις. Τι να του πρωτοπώ. Μετά από λίγο, άκουσα μια εκπομπή του π.Ανδρέα Κονάνου που έλεγε πως μια γυναίκα είχε τρομερά προβλήματα: είχε ανίατη αρρώστια, οικονομικά προβλήματα, προβλήματα οικογενειακά και η ζωή της ήταν μια συνεχής δοκιμασία. Όμως, μέσα από κάθε πρόβλημα έβγαζε μια ελπίδα. Μια παρηγοριά στους γύρω της. Έλεγε "ευχαριστώ" στην προσευχή της και δεν μεμψιμοιρούσε! 
Η ζωή μας δε γίνεται να είναι στρωμένη με ροδοπέταλα. Δυσκολίες έχεις και έχω. Προβλήματα το ίδιο. Όμως, κάνε μια προσπάθεια να βγεις απ'το εγώ σου. Κάνε μια προσπάθεια να μοιράζεις χαμόγελα στους γύρω σου και όχι βλέμματα αδιαφορίας. Μην ξεχνάς να κάνεις προσευχή. Κάνε μια προσευχή για όσους πονούν και μετά πες ένα "Κύριε ελέησε και μένα".
Όταν η μέρα σου ξημερώνει, εσύ να χαμογελάς. Πάρ'το απόφαση ότι δεν γίνεται να ζήσεις χωρίς δυσκολίες. Δεν γίνεται! Δεν είναι στο χέρι σου! Αυτό, όμως, που μπορείς να κάνεις είναι να ελπίζεις. Να πιστεύεις. Να χαμογελάς. Να βοηθάς τους γύρω. Να δείχνεις αγάπη, ενδιαφέρον. Και έτσι να πορεύεσαι στη ζωή σου...
Και, φίλε, μην το ξεχνάς: Κάποτε όλα θα πάνε καλά. Όλα τα προβλήματα θα φέρουν ελπίδα. Όλες οι δυσκολίες θα γίνουν ευτυχία... Νομίζεις ότι αυτά που σου λέω είναι παραμύθια; Δεν είναι! Γιατί; Γιατί υπάρχει ο Θεός. Και όταν βάλεις το Θεό στη ζωή σου, αυτός θα φέρει τα πάνω κάτω!

4 σχόλια:

  1. Πόσο δίκαιο έχεις φίλε geothalassinos! Συνεχίστε έτσι! Αυτή η ιστοσελίδα έχει μια οσμήν ευωδίας πνευματικής! Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή