Disable_right_click


Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Να εμπιστευτείς...


Ένα πράγμα πρέπει να κάνουμε: Να εμπιστευτούμε τον Θεό. Να κάνουμε τα σχέδιά μας, να κάνουμε τις κινήσεις που πρέπει να κάνουμε. Αλλά από κει και πέρα, τ'αφήνεις τα πράγματα και λες: "Τώρα, Θεέ μου, εσύ ευλόγησέ τα. Τώρα εσύ κανόνισέ τα. Δεν ξέρω τι θα μου βγει σ'αυτό που ξεκινάω να κάνω.Δεν ξέρω... Εγώ ξεκινώ. Ευλόγησε τη ζωή μου".
(απόσπασμα από ομιλία του π.Ανδρέα Κονάνου -www.atheataperasmata.com)

υγ: 1.Αναδημοσίευση από παλιότερή μας ανάρτηση.
     2. Σ'ευχαριστώ και για τα σχόλια αλλά και για τα mail που στέλνεις. Μου δίνουν χαρά. Συγχώρα με που δεν απαντώ πάντα. O ήλιος μόλις βγαίνει σιγά-σιγά. Καλημέρα σου εύχομαι.

1 σχόλιο:

  1. Πολύ όμορφη συμβουλή, αλλά και αρκετά δύσκολη στο να εφαρμοστεί!

    Μία όμορφη μέρα σε εσάς και στους αναγνώστες σας..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή