Disable_right_click


Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Μια ομιλία για σήμερα!

Πριν περίπου δέκα μέρες, μιλούσα με μία φίλη, η οποία ταξίδευε. Κλείνοντας το τηλέφωνο, μου λέει: "Πάω να βάλω μια ομιλία του π.Ανδρέα ν'ακούσω, να χαλαρώσω γιατί έχει πολλή φασαρία μέσα στο λεωφορείο". Τη ρωτάω ποια και μου είπε "Ο άσωτος είναι φίλος μου". 

Έτσι, μ'αυτή την αφορμή, την ξανάκουσα και γω και συγκινήθηκα... Και θυμήθηκα κι αυτή την ανάρτηση που είχα γράψει χάρη σ'αυτή την ομιλία.

Καλή ακρόαση σου εύχομαι!

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα, φίλε μου! Πράγματι ένα υπέροχο ξεκίνημα με αυτή την ομιλία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρουσα Ομιλία...Ο Συγκεκριμένος Ιεροκήρυκας Έχει το Κάτι το Μοναδικό που τον Ξεχωρίζει από άλλους Ομιλητές- Ιεροκήρυκες, αυτό είναι Άξιο Θαυμασμού...

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κ.!
      Κάποιος μου'χε πει πως, αν προσευχόμαστε, ο Θεός μας απαντά πάμπολλες φορές μέσα από μια ομιλία, από έναν στίχο ενός τραγουδιού ή ενός ποιήματος

      Διαγραφή