Disable_right_click


Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Για να βρεις τι είναι αληθινό

Για να βρεις τι είναι αληθινό πρέπει να κλείσεις τα μάτια σου και τ'αφτιά σου απ'τον εξωτερικό κόσμο... 

Πάντα με εντυπωσίαζε το γεγονός ότι τα πιο σπουδαία πράγματα στη ζωή αποτελούνται από μικρές στιγμές αθόρυβες, σχεδόν σιωπηλές. Σε στιγμές τόσο αδιόρατα μυστικές που μοιάζουν να'ναι αόρατες.

Κλείσε τα μάτια σου για να δεις με την καρδιά.
Κλείσε τα αφτιά σου για να την ακούσεις να χτυπά.

Πόσο σπουδαίο δώρο είναι τελικά η ζωή...


8 σχόλια:

  1. Υπέροχο μήνυμα για να ξεκινήσω τη μέρα μου Σεβάχ!
    Σε ευχαριστώ!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο κι αισιόδοξο μήνυμα!
    Και πόσες φορές μ΄ είχαν ξεγελάσει τα μάτια μου, γιατί δεν έδινα χώρο στην ψυχή μου..!
    Καλημέρα Σεβάχ και καλή δύναμη με πολλά χαμόγελα!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο το μήνυμα σου Σεβάχ μου!
    Είναι όντως εκπληκτικό το πόσο αθόρυβα είναι τα πιό σπουδαία!
    Όσο για εκείνη την στιγμή που τα συνειδητοποιείς και μένεις με ένα χαμόγελο, ένα μειδίαμα και δεν λες τίποτα...Μοναδική στιγμή!
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι! Ναι!
      (Αυτό σκεφτόμουν μόλις τώρα!)

      καλό μεσημέρι, Κατερίνα μου :)

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ Λίλυ μου!
    (Είναι απ'τα αγαπημένα μου κομμάτια. Μου το έβαζε να το ακούω ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρό παιδί και από τότε το αγάπησα!)

    Καλή συνέχεια εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή