Disable_right_click


Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Τα όρια της αγάπης


(Ο άσωτος) έφυγε, τον άφησε ο πατέρας του ήσυχο. Τον σεβάστηκε! Απίστευτο πράγμα αυτό: ο σεβασμός του Θεού, πώς σε σέβεται ο Θεός. Τον άφησε! 
- Πήγαινε, παιδί μου.
- Δηλαδή  δεν μ'αγαπάς;
- Σ'αγαπώ πάρα πολύ.
- Δηλαδή θες να φύγω;
- Καθόλου.
- Δηλαδή δεν πονάς;
- Πονάω.
- Τότε γιατί δεν κάνεις τίποτα;
- Κάνω.
- Τι;
Σε σέβομαι.


απόσπασμα από ομιλία του π.Ανδρέα Κονάνου (www.atheataperasmata.com)

υγ: Αναδημοσίευση από παλιότερή μας ανάρτηση. Ταιριάζει μιας και χτες ακούστηκε στην εκκλησία η παραβολή του Ασώτου.

12 σχόλια:

  1. !!! Εντυπωσιακό!!... έτσι είναι.. σεβασμός!! πολύ ωραία ανάρτηση! ευχαριστώ γι' αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευή μου!
      Ναι. Σπουδαίο νόημα περιέχει η λέξη "σεβασμός"!

      Διαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα...όλοι είμαστε λίγο πολύ άσωστοι υιοί..σεβασμός..μεγάλη κουβέντα..
    ευχαριστώ που πέρασες από το σπιτικό μου και για το σχόλιο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιά υπέροχη ανάλυση της παραβολής του Ασώτου Υιού από τον Πατήρ Αθανάσιο Λεμεσού που φέρνει δάκρυα στα μάτια.

    Μιά όμορφη καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου!
      Σε χάσαμε! Εύχομαι να'σαι πάντα καλά.
      Καλή συνέχεια, καλή δύναμη εκεί στα ξένα :)

      Διαγραφή
  4. Ολόκληρο το ευαγγέλιο μια υπέροχη ιστορία με φοβερά παραδείγματα και νοήματα ζωής.
    Κάθε ιστορία και ένα μάθημα...
    ΦΟΒΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ!

    Αχ, και να ανοίγαμε συχνότερα την Αγία Γραφή!
    Αχ, και να την μελετάγαμε με περισσότερο ενδιαφέρον και προσοχή.
    -----------
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι θησαυρός! Και δύναμη και ελπίδα και ζωή και φως.
      Καλησπέρα, Βάγια μου :)

      Διαγραφή
  5. Μερικές φορές τέτοιες στάσεις εκλαμβάνονται σαν αδιαφορία, γιατί δε μας αφήνει το εγώ!Δεν μας αφήνει το μυαλό να σκεφθούμε πέρα απ΄ τον εαυτό μας!Κι η παραβολή του ασώτου έχει απ΄ όλα τα συναισθήματα!
    Χαρούμενη εβδομάδα καλέ μου Σεβάχ και καλή δύναμη για να τη διασχίσεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Σοφία μου... Κλεισμένοι στα τείχη του εγώ μας πού να δούμε αληθινά; Χρειάζεται αγώνας. Στην πράξη.

      Καλή συνέχεια, καλή μου!

      Διαγραφή
  6. Καλή εβδομάδα Σεβάχ μου!
    Σεβασμός....μεγάλη και παρεξηγημένη κουβέντα...!
    Όπως όταν οι μεγαλύτεροι λένε πως ο μικρότεροι οφείλουν να τους σέβονται αλλά εκείνοι αντίστοιχα όχι...και ρωτώ, αν δεν μου δείξεις τον σεβασμό, την αγάπη, την συγχώρεση, πως θα τα μάθω για να τα ακολουθώ και εγώ...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
      Πολύ σωστό: χρειάζεται πρώτοι να δείξουμε έμπρακτα το καλό παράδειγμα.

      Καληνύχτα, Κατερίνα. Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή