Disable_right_click


Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Πώς να μάθω ν'αγαπώ

Υπάρχουν πολύ ωραίες γωνιές του παραδείσου σ'αυτή τη γη. Υπάρχει αγάπη σ'αυτή τη γη. Υπάρχουν άνθρωποι. Μην σταματάς να εμπιστεύεσαι. Λες: "Πώς θα το κάνω; Πώς γίνονται όλ'αυτά"; Ε, γίνονται. Προσπαθώντας. Δεν υπάρχει μια συνταγή. "Πώς θα μάθω ν'αγαπώ τους άλλους"; 
Αγαπώντας τους. Έτσι θα το μάθεις. Μαθαίνεις ν'αγαπάς όταν αγαπάς. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη. κάνεις προσευχή και μαθαίνεις την προσευχή. Ξεκινάς ν'αγαπάς και μαθαίνεις ν'αγαπάς. Όταν, λοιπόν, σε ρωτήσω "πώς θα μάθεις ν'αγαπάς", θα μου απαντήσεις αυτό: "αγαπώντας". Και "αγαπώντας" θα πει ότι θα κάνω και λάθη και θα αποτύχω και θα πικράνω και θα πικραθώ. 


Η αγάπη θέλει άσκηση. Επαναληπτικότητα. Θα ξαναδοκιμάσω!

απόσπασμα από ομιλία του π.Ανδρέα Κονάνου -www.atheataperasmata.com

6 σχόλια:

  1. Πολύ καλό-πολύ σωστό-έτσι είναι -έτσι πρέπει να γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Θά ῾θελᾳ νὰ φωνάξω τ᾿ ὄνομά σου, ἀγάπη, μ᾿ ὅλη μου τὴν δύναμη.
    Νὰ τ᾿ ἀκούσουν οἱ χτίστες ἀπ᾿ τὶς σκαλωσιὲς καὶ νὰ φιλιοῦνται μὲ τὸν ἥλιο
    νὰ τὸ μάθουν στὰ καράβια οἱ θερμαστὲς καὶ ν᾿ ἀνασάνουν ὅλα τὰ τριαντάφυλλα
    νὰ τ᾿ ἀκούσει ἡ ἄνοιξη καὶ νά ῾ρχεται πιὸ γρήγορα..."
    ~ Τάσος Λειβαδίτης

    Χαιρετώ σε στα τέλη του Αυγούστου....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου αοράτη!!
      Ο Λειβαδίτης είναι ο αγαπημένος μου Έλληνας ποιητής! Απλά φοβερός!

      Καλή Κυριακή, καλή μου φίλη :)

      Διαγραφή
  3. Πόσο ενθαρρυντικό κείμενο Σεβάχ μου!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω! Τι ευχάριστη έκπληξη Κατερίνα μου!
      Καλό απόγευμα! Να'σαι καλά :)

      Διαγραφή