Disable_right_click


Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Συγγνώμη. Πάει καιρός.


Συγγνώμη.
Πάει καιρός.
Ξέχασα αυτά που ήθελα να σου πω.
Και τώρα πρέπει να φύγω.
Τα καράβια, ξέρεις, φτιάχτηκαν για να ταξιδεύουν.
Σαν μείνουν ακίνητα σε λιμάνια, και δεμένα, δεν αντέχουν.
Σαπίζουν.Ναυαγούν μέσα στην ασφάλεια που τους πνίγει σα θηλιά.Και υγρός τάφος.

Συγγνώμη.
Πάει καιρός.
Ξέχασα πως είναι να πετάει κανείς.
Και τώρα πρέπει να ζήσω σα μεγάλος.
Τα φτερά μου ονειρεύονται ουρανούς σε μια σκοτεινή γωνιά της αποθήκης.
Σαν μείνουν αχρησιμοποίητα τα τραβάει σα μαγνήτης η βαρύτητα.
Αδύνατο πια να πετάξουν. Μονάχα θυμούνται αμυδρά. Αυτό που κάποτε ζούσαν.

Συγγνώμη.
Ο καιρός για μένα πια κυλάει σα βροχή.
Μου μουσκεύει τα μάτια. Τα ρούχα. Την καρδιά.
Ξέχασα πώς είναι να χορεύεις ακόμα κι όταν βρέχει.
Συγγνώμη.

υγ: Ποίημα που μου βγήκε εντελώς αυθόρμητα μόλις είδα τη φωτογραφία. Δεν είχα κάτι συγκεκριμένο υπ'όψιν όταν το'γραφα. Δεν μιλάω για τον εαυτό μου στο ποίημα. Ούτως ή άλλως πάντα θα'μαι Πήτερ Παν ό,τι και να γίνει!!! Ποτέ δε θα μεγαλώσω. Είν'ωραία εδώ στη Neverland :)

5 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχο, καθώς το διάβαζα πίστεψα πως είναι διάλογος από το έργο...! Γράφεις τόσο ωραία, χαίρομαι που θα είσαι για πάντα ο Πήτερ Παν...έτσι θα έχουμε την ευκαιρία να μας ταξιδεύεις στην χώρα σου :)))
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τρομερό. Τη 2η στροφή σκεφτόμουν και εγώ.
    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή