Disable_right_click


Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Ιορδάνης Ποταμός

Βράδιασε και οι αμαρτίες μου
έπεσαν καταγής σαν ώριμα φρούτα,
έτσι που μόνο γονατίζοντας,  
στ’ αλήθεια μπόρεσα να τις διαλέξω.
Ποια ωρίμασε, ποια σάπισε
και ποια πήρε ν’ ανθίζει τώρα.  
Γέμισαν τα χέρια μου άμμο.
Πήρα δειλά δειλά να τα ξεπλύνω
στο υδάτινο το ρέμα της Αγάπης, 
προτού να ξεκινήσω για τον Ιορδάνη.
Μ’ ένα ζωνάρι και με τρίχινο ύφασμα καμήλας
κηρύττει ο Ιωάννης δεύτερο βάπτισμα,
μετανοείτε.

Έγινα Ηρώδης.
Τον εαυτό μου ή τον Χριστό;

Βράδιασε, αχ, θέλει κόπο τούτη η απόφαση
 κι εγώ απόκαμα στο ρήμαγμα του νου.
Τουλάχιστον ας γείρω τ' ανάστημά μου,
να 'μαι το λιγοστό χορτάρι
που ξεδιψά με δάκρυα της ερήμου.
Κι έπειτα το νανούρισμα θα 'ναι γλυκό
στον ποταμό από έλεος που βουίζει
και ρέει πέρα δώθε αενάως, 
όπως τα νήπια που αποκοιμιούνται κλαίγοντας
στην αγκαλιά της μάνας.


υγ: Το υπέροχο αυτό ποίημα το'γραψε μια καλή φίλη. Την ευχαριστώ από καρδιάς κ από εδώ απ'τη γωνιά :)

4 σχόλια:

  1. Tromero!
    Kai oxi mono nohma, alla kai pws diale3e tis le3eis pou kyloun, petra me petra, dakry me dakry ston potamo ths lytrwshs.
    As 3anagrapsei kati Sevax na thn gnwrisoume ki allo kai na einai kala.
    Kalhmeres aderfia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!!!
    Αγγίζει συναισθήματα...!
    Χαρούμενο απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό που έγραψε "Έγινα Ηρώδης.Τον εαυτό μου ή τον Χριστό;", με συγκλόνισε.
    Ευχαριστούμε, Σεβάχ, τη φίλη σου. Πες της να γράφει πιο συχνά!!
    Την καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο!
    όπως και το προηγούμενο ποίημα- του π. Ανδρέα
    Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω ότι υπάρχει ακόμα πνευματική δημιουργία και δεν στερέψαμε εντελώς...
    Ευχαριστούμε πολύ και τους δυο σας.όποιος έχει το τάλαντο της συγγραφής, ας το καλλιεργεί προς όφελος όλων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή