Disable_right_click


Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Mark Twain


Στο πολύ ελπιδοφόρο, ανανεωτικό, φιλικό μας blog http://taxidistooneiro.blogspot.gr/ βρήκα ένα ρητό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση! Γιατί μιλάει για τη ζωή και το ότι πρέπει να είμαστε ζωντανοί, δραστήριοι, ενεργητικοί  και ορεξάτοι. Σας το παραθέτω να το απολαύσετε:

Σε 20 χρόνια θα λυπάσαι περισσότερο για όσα δεν έκανες παρά για όσα έκανες.
Γι'αυτό, λύσε τα σκοινιά. Βγες από το λιμάνι.
Πιάσε τον άνεμο στο πανί σου.
Εξερεύνησε. Ονειρέψου. Ανακάλυψε.
Mark Twain

Αυτό το να το θυμόμαστε κάθε φορά που μας πιάνει βαρεμάρα, που νιώθουμε νωχελικότητα, που αισθανόμαστε να μας πνίγει η ρουτίνα της καθημερινότητας. Δες και τις παλιότερές μας σχετικές αναρτήσεις: εδώ, εδώ και το βασικό εδώ.

7 σχόλια:

  1. Αυτό το κάνω ήδη .... μπορώ να πηγαίνω πίσω 20 χρόνια και να λέω μπράβο μου για όλα όσα τόλμησα!
    Δεν μετανιώνω ποτέ για τα λάθη μου όμως γιατί και αυτά είναι μέρος της ζωής μου και με έκαναν αυτό που είμαι σήμερα!
    Και όπως λέω πάντα δεν νιώθω να μου χρωστάει η ζωή ... εγώ της χρωστάω ....!
    Καλό βράδυ!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ζωή είναι περιπέτεια, είναι αλλαγή, είναι δημιουργικότητα (απ'όσα λένε οι Λέο Μπουσκάλια, Μάρω Βαμβουνάκη, Χόρχε Μπουκάι, Ηλίας Βενέζης)

    Καλημέρα Αριστέα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :((( Η ζωή είναι όλα αυτά και άλλα τόσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η δική μου γνώμη είναι πως για τα λάθη μας πρέπει να μετανιώνουμε.Εντάξει δε λέω μας έμαθαν πολλά τα λάθη μας,έχουμε εμπειρία να μην ξαναπέσουμε,αλλά αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο και να είμαι σωστότερη,να μην "πέφτω" και να ζω πιο απλά τη ζωή μου νομίζω πως θα το έκανα και νομίζω πως αυτό θα με έκανε και καλύτερο άνθρωπο απ'ό,τι είμαι σήμερα!Νομίζω...Ποτέ δε μάθουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφή κουβέντα αυτό το "να μην πέφτουμε", Άννα-Μαρία μου...
    Αλλά έχω την εντύπωση ότι ανήκουν και οι δυο προτροπές στην ίδια βάση: στη βελτίωση του εαυτού μας.

    υγ: Μου θύμισες αυτό που λέει κάπου στο εαυγγέλιο "Εδραίοι γίνεσθε, αμετακίνητοι". Να'μαστε σταθεροί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άννα-Μαρία, μόλις μου έδωσες μια καλή ιδέα για 1-2 αναρτήσεις σχετικές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι όπως λένε, είναι καλύτερα να μετανοιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες. . .!
    Καλή συνέχεια με τόλμη και θάρρος. . . !

    ΑπάντησηΔιαγραφή