Disable_right_click


Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Η πιο καλή στιγμή είναι τώρα!

Θυμάσαι που έχουμε ξαναμιλήσει στο παρελθόν για την προσευχή; Και σου είχα πει ότι δεν έχει σημασία η στιγμή ούτε το πού είσαι. Μπορεί να'σαι ακόμη και στο πιο θορυβώδες μέρος και να μπορείς να ψιθυρίσεις μια ευχή. Θυμήσου και το περιστατικό με το φίλο μου που σου'χα πει παλιότερα. Που έκανε κομποσκοίνι πηγαίνοντας προς το πανεπιστήμιο.

Άκουσα ένα παρόμοιο περιστατικό σε μια ομιλία του π. Ανδρέα Κονάνου και στο απομαγνητοφώνησα.

...Και να ζήσουμε αυτό που έζησε μια φορά μια γυναίκα που οδηγάει ταξί και μου'πε: "Άκουγα τα λόγια της πειραϊκής εκκλησίας ένα βράδυ που οδηγούσα και είχα βρεθεί σε κάτι ερημικά μέρη. Και ανοίγω την πόρτα του ταξί και κατεβαίνω και γονατίζω μέσ'στο σκοτάδι. Και όπως είχα ανοιχτή την πόρτα του ταξί, ακουγόταν το ράδιο που έπαιζε και σήκωσα τα χέρια μου ψηλά και έκανα μια προσευχή"...

10 σχόλια:

  1. Η προσευχή όταν βγαίνει αληθινά από μέσα μας πάντα εισακούγεται!
    Καλημέρα Σεβάχ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "από μέσα μας" είναι το κλειδί, Αριστέα μου...
      Κι εγώ εκεί εντοπίζω την ειδοποιό διαφορά.

      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
    2. Όποτε έχει βγει πραγματικά από μέσα μου ξέρεις τι αγαλλίαση έχω αισθανθεί! Κι αυτό πιο πολύ το ένιωσα όχι γιατί προσευχόμουν για να ζητήσω αλλά για να ευχαριστήσω!
      Καλό βράδυ Σεβάχ μου!

      Διαγραφή
  2. Είναι καλύτερα από το να γυρνάει το μυαλό μας σε σκέψεις άσκοπες και ψυχοφθόρες, στο άγχος και στα προβλήματα, να κάνουμε προσευχή.
    Λόγια από την καρδιά μας, απλά και αληθινά.
    Για την οικογένειά μας, τον άρρωστο φίλο μας, τον φτωχό, τον άγνωστο που συναντήσαμε στο δρόμο μας, το μικρό παιδί, τη μοναχική γυναίκα που δεν έχει συντροφιά, το ηλικιωμένο γεροντάκι...

    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Και να μην έχουμε αμφιβολίες: Η προσευχή δε χάνεται ποτέ.

      Καλή δύναμη Βάγια!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο...καλησπέρα φίλε μου....είναι τόσο ωραίο το συναίσθημα της ευχαριστίας στον Θεό....να γονατίσεις και να πεις λόγια καρδιάς, λόγια όχι φιλοσοφίας και μεγάλα, μα λόγια που πηγάζουν από την μετάνοιά μας και από την επιθυμία μας για αγώνα.....καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αδερφέ μου!
      Καλή δύναμη, καλή προσευχητική προσπάθεια!

      Διαγραφή
  4. Ο μόνος τρόπος επικοινωνίας μας με τον Θεό και Σωτήρα μας...
    Η προσευχή...

    Συμβουλές και εμπειρίες για την προσευχή μας αφηγήτε στο μικρό κομμάτι ένας πολύ γλυκός και καλός γέροντα.

    "Η θεική δύναμη βλέπει σε κάθε ψυχή" αναφέρει στο τέλος

    http://www.youtube.com/watch?v=rQXuy-GeLok

    Καλό βράδυ Σεβάχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι! Το είχα δει παλιότερα, Ελένη μου.
      Ευχαριστώ που μου το ξαναθύμισες!

      Καλημέρα στο Μόναχο :)

      Διαγραφή