Disable_right_click


Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Θέλω κι εγώ να δω αυτό το φως...

Ο Χριστός γεννήθηκε απαρατήρητος. Λαθών ετέχθης υπό το σπήλαιον... Έτσι ειπώθηκε χτες σ'ένα τροπάριο της γιορτής. Δεν τον είδαν ούτε οι γραμματείς ούτε οι φαρισαίοι ούτε οι επίσημοι ούτε οι διάσημοι εκείνης της εποχής. Ούτε και η πλειοψηφία. Δεν ήταν άξιοι... Ούτε, όμως, και θα το καταλάβαιναν ακόμα κι αν τον έβλεπαν...
Ο Χριστός γεννήθηκε απαρατήρητος. Στα κρυφά. Στη σιωπή. Στην ησυχία της νυχτιάς...
Στάσου, φίλε. Αφουγκράσου. Τον ακούς; Ακούς το μωρουδίστικο εκείνο θεϊκό χαμόγελο; Μπορείς να δεις το βλέμμα του το θεϊκό; Μέσα στη νύχτα ακούγεται πολύ σιγανά. 
Κι εγώ; Εγώ τον ακούω; Ή είμαι απασχολημένος με χίλια άλλα δύο πράγματα; Τον ακούω; Ή μήπως η καρδιά μου είναι ανίκανη να δει πέρα απ'τον εγωισμό μου; Έχω γίνει ένα με την αμαρτία κι η καρδιά μου είναι δυσκίνητη. Είναι παγωμένη σαν την παγωνιά χειμερινής νύχτας.
Μα μπορώ να αλλάξω. Μπορώ, ναι! Μπορώ! 
Κοίτα ψηλά τ'αστέρια, ψυχή μου. Κοίτα τα... Και σκέψου πως ανάμεσα σ'αυτά τ'αστέρια φάνηκε κι ένας μεγάλος αστέρας που φώτισε το δρόμο των μάγων. Ανάμεσα σ'όλα αυτά τ'αστέρια που τώρα βλέπεις κάποτε πέρασε κι ένα αστέρι ολόφωτο. Τύλιξε με το γλυκό του, παρηγορητικό φως την Ιουδαία...

Θέλω κι εγώ να δω αυτό το φως. Ναι... Το θέλω... 

Ευχαριστώ πολύ τον καλό μου φίλο Τ. που το επιμελήθηκε!

(Υπενθυμίζω ότι "τρέχει" η κλήρωση της αόρατης γωνιάς για τα CD του Jamster. Περισσότερες πληροφορίες εδώ)

6 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά Σεβάχ....ο νεογέννητος Χριστός να ανατείλλει στις καρδιές μας το φως της ελπίδας και της αγάπης και να λιώσει τον πάγο που δημιουργεί ψυχρότητα μέσα μας.......να μας μαλακώσει, να μας εξαγνίσει....να έρθει και να αγγίξει κάθε λεπτή κα ευαίσθητη χορδή της ψυχής μας....αρκεί όπως λες να το θέλουμε....αρκεί να σταματήσουμε να ακούμε τους ήχους της εποχής και να δώσουμε προσοχή στο κάλεσμά Του....είθε ο Κύριος να μας αξιώσει....Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ο Χριστός γεννήθηκε απαρατήρητος. Στα κρυφά. Στη σιωπή. Στην ησυχία της νυχτιάς.
    Δεν τον είδαν ούτε οι γραμματείς, ούτε οι φαρισαίοι, ούτε οι επίσημοι, ούτε οι διάσημοι εκείνης της εποχής"....

    Ο Χριστός δεν κάνει φασαρία, δεν "φωνάζει", δεν αποζητά την προβολή.
    Έτσι και οι άνθρωποί Του περπατούν αθόρυβα, στην αφάνεια, δεν έχουν ανάγκη από δόξες και πολλά λόγια.
    Ζουν ταπεινά, όμως πολύ αληθινά και δυνατά.

    Μακάρι όλοι μας να είμαστε ταπεινοί με δυνατή πίστη στον Χριστό μας.
    Γιατί η πίστη είναι το Α και το Ω!

    ΥΓ. Αγαπημένε φίλε που έγραψες αυτό το όμορφο κείμενο, να είσαι σίγουρος ότι θα το δεις αυτό το φως. Γιατί όποιος ζητάει από τον Θεό με λαχτάρα και πίστη, θα λάβει...

    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάγια!
      Προσπαθώ να πείσω τον Τ. να γράφει πιο συχνά :)
      Για να δούμε...

      Καλή δύναμη!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Σεβάχ! Ας υπάρχει χώρος στις καρδιές μας και για τον πλησίον μας όλο το χρόνο. Να είσαι καλά κι ευτυχισμένος. Καλό σου απόγευμα φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή