Disable_right_click


Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ξανοίχτηκες, λοιπόν, στο πέλαγος της ζωής

Ξανοίχτηκες, λοιπόν, στο πέλαγος της ζωής...
Είσαι πια ένας ταξιδιώτης. Ένας ακόμα Οδυσσέας που ψάχνει την Ιθάκη του. 
Και συνεχίζεις. 
Και ταξιδεύεις. 
Και τρως μπόρες, καταιγίδες κι ανέμους και σύννεφα και μανιασμένα κύματα. 

Μα βιώνεις και εμπειρίες μαγικές, μοναδικές. Ανεπανάληπτα ηλιοβασιλέματα, θάλασσες γαλήνιες. Ουράνια τόξα και φωτεινούς ουρανούς. Στιγμές βγαλμένες απ'του παραδείσου τα ουράνια δώματα.

Όλα τα'χει το ταξίδι σου. Και χαρές και λύπες. Στιγμές όλες τους ξεχωριστές. Στιγμές που, αν τις δεχτείς με ταπείνωση και Θεού αίσθηση, σε ωριμάζουν. Σε μεγαλώνουν, σε φέρνουν πιο κοντά στην στοργική Ιθάκη σου. Στον εαυτό σου. Στο Θεό. Στο συνάνθρωπο. Στην αγάπη...

10 σχόλια:

  1. Πριν την Ιθακη ο Κυκλωπας, και στην Ιθακη
    οι μνηστηρες να διεκδικουν την Πηνελοπη και ο Οδυσσεας ηταν ενας και αλλος δεν υπαρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι Σεβάχ μου ...έχει μπόρες και τρικυμίες το ταξίδι...αλλά για ό,τι βιώνουμε και μας ομορφαίνει τη ζωή οφείλουμε να συνεχίζουμε! Με πίστη!
    Καλημέρα φίλε μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Γιομίζεις εμπειρίες, γιόκα μ'" έλεγε η γιαγιά μου!

      Καλό μεσημέρι, Αριστέα μου.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο!Ο Οδυσσέας κι ο Σεβάχ ο Θαλασσινός τα ΄βαλαν με φυσικά εμπόδια, τέρατα, ανθρώπους και τα κατάφεραν, γιατί είχαν δύναμη και πίστη στην ψυχή τους!Μας έδειξαν το δρόμο κι αυτόν θ΄ ακολουθήσουμε!
    Να περνάς πάντα καλά καλέ μου φίλε και καλή σου δύναμη!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή