Disable_right_click


Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Πάνω στο Όρος με το τραγούδι της φλογέρας

Το φεγγάρι ξεπρόβαλε πίσω απ' το Άγιον Όρος.
Το φεγγαρόφωτο σκίζει τ'ουρανού το χάος.
Ω πανάκριβη αγνότητα,
φωλιάζεις μόνο στις ψυχές εκείνων
που ζουν στις πιο ψηλές κορφές.
Κοιμούνται με τα μαλλιά τους στ' αγέρι του φθινοπώρου
που αφήνει αδιάλυτο το γαλαξία.
Μες στη σιωπή της νύχτας τραγουδούν τα έντομα.
Τότε ξυπνά η ευχη μες στο φεγγαρόφωτο
κι αορατη για όλους προχωρει
παίζοντας τη φλογέρα της.
Η θεϊκή πνοή της σαλεύει στα κόκκινα χείλη,
τα σμαραγδένια της δάχτυλα σιγοντάρουν τη γλυκιά μουσική.
Όμως ποια ειν' η μελωδία της;
Απο καιρό παράτησα την πηχτή σκόνη του κόσμου
κι ήρθα σ'αυτο το μακρινό βουνό
για να ακούσω μια τετοια μελωδία.
Θα αξιωθώ να νιώσω το μυστήριο που κρύβει;
Μεγάλα προβλήματα βασανίζουν τη σκέψη μου,
μα το τραγούδι της φλογέρας γράφτηκε μες στην καρδιά μου.
συγγραφέας: 刘廷钊 (Liu Ting Chiu)
πηγή φωτογραφίας: "Άθως, τα χρώματα της πίστης", του Στράτου Καλαφάτη

υγ: Πολλές ευχαριστίες στον Παναγιώτη που επιμελήθηκε αυτή την ανάρτηση

4 σχόλια:

  1. Υπέροχο....!!!!
    Ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα φίλε μου, τρυφερό σαν τον αγέρα που όπως λέει ο άνδρας μου ξεπηδάει από το Άθως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες μου ό,τι αυτό είναι ο Κινέζος μοναχός του π Λίβυου;
    Μεγάλη ανάσα ανανέωσης τα μπολιάσματα από άλλους πολιτισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή